BMW E30 328i kabriolett
#3

Probleemide edasilükkamine tähendab tõsiasja, et nad kuhjuvad. Seda mitmes mõttes.
Nimelt pole saanud ma korralikku puhkust juba mõnda aega. Viimati vist 2020 aastal.
Sai otsustatud, et see aasta teen puhkuse. Olen ju ometi selle välja teeninud. Esimeseks probleemis osutus sihtkoht.
Eestis puhkamist ei saa endale lubada paraku. Aga miks mitte Läti. On saanud seal olla, ilus riik. Odav ka. Ning on üks ilus linn nimega Ventspils, kus pole käinud mõnda aega.
Ning ei saa ka see aasta mindud, kuna soovitud kohas polnud ööbimist ning 90€ maksta kahe öö eest, jagades pesemist ja vesiklosetti kõigi teiste külastajatega ei olnud see puhkus, millest mõtlesin.
Soome tuli järgmisena. Polaarööd on ilusad ja soojad, tundub ju hea mõte.
Paraku ilmateade lubas soovitud kohas 15 kraadi sooja ning vihma või pilvi. Sama hästi võiks minna ju Põhjamaade Veneetsiasse, Haapsallu. Äkki on mõistlikum.
Mõttelõng liikus edasi, ketras ja ketras. Lõngast sai vaip ning sündis otsus minna Austriasse.
Poolat kannatab nüüd sõita, sandiväsitaja küladest viib mööda neljarealine maantee. Kõlab nagu unelm. Probleem tekkis aga sellest, millega minna.
Muidu on meil ustavaks reisikaaslaseks olnud üks 3-liitrine Opel Omega. Mahutab palju, mugav sõita ning kui häda käes, saab magada autos. Aga ta otsustas alustada omaalgatuslikku voolutarbimist, millega hetkel tegeleda ei taha.
Teised kaks varianti on Audid. Kas üks A8 D2 oma 2.5l diiselmootoriga või üks A6 C6 Avant, 3.0l diisliga. Mõlemal kliimad, mõlemal püsikiirushoidja. Aga mõte olla kuskil tee ääres, kutsuda mingis segakeeles endale järgi pomoc drogowa kuna auto enam ei toimi polnud just ahvatlev. Logan on ka valikus, kuid selle puhul lihtsam leida põhjuseid, miks kodumaal on palju parem kui mujal.
Teise lõnga ketramisel jõudsin käesoleva teema peakangelaseni. Teda saab remontida tee ääres elementaarse tööriistakomplektiga. Varuosad ei maksa palju ning on laialdaselt saadaval. Why not?
Ajasin ta garaaži alla ning alustasin kõigi kuhjunud probleemide ning häirivate asjade lahendamist.
Esimese asjana sai vahetatud tagumises differentsiaalis laagrid. See aga tekitas uue probleemi: liiga tihe. Sai soetatud teine differentsiaal, mille paigaldamisega ärkas ellu ka spidomeeter. Kaks kärbest ühe hoobiga.
Sai vahetatud välja generaator, kuna vana otsustas, et elektri tootmine käib talle vastu tahtmist. Sellega seoses paigaldatud uus generaatoririhm, pinguti, veepump, termostaat. Siis oli vaja uut termostaadikorpust.
Vahetatud välja veljed, kuna koopasse käimine oli piisavalt väsitav. Selle sama probleemi valguses vahetatud välja tagumised madaldusvedrud originaalide vastu. Tehtud õlivahetus. Soetatud kaasa teine väntvõlli asenduandur ja generaatoririhm. Soetatud veel üks rihm et vana liigselt ei peaks usaldama. Paigaldatud püsikiirushoidja, sest kunagi ei saa end tunda liiga mugavalt. Uus raadio sisse löödud, uus antenn klaasile kleebitud. Katuses auk lapitud. Külge pandud shortshifter. Vahetatud rool järelturu oma vastu ning omakorda tagasi vahetatud reisi ajaks, et ei peaks hakkama rooli tee ääres vahetama. Paigaldatud subwoofer ning asendatud väiksemaga, et kotid pagasnikusse mahuks.
Ning kuna välimus oluline, likvideeritud iluvigu ning sai kolm päeva autot poleeritud, kuna välimus ka loeb.
Lugematul hulgal tegeletud lahtiste otste kokkusidumisega, et saavutada käesolev tulemus:
[Pilt: 61303E64-0218-4D44-BCE4-79871959F777.jpeg]
[Pilt: 3CE8E7E8-3303-4B01-BCB2-11D362181268.jpeg]
[Pilt: D768E501-628C-445F-A13E-80CE356E5E0D.jpeg]
[Pilt: 1C192A43-FE8B-48E2-A099-3A4D19960BE6.jpeg]
[Pilt: FD97F867-B4C6-4067-A9AD-D5E4145121C0.jpeg]
[Pilt: BDD1D6E7-CC56-4EEB-989C-395EE2600988.jpeg]
Selline ta sai.
Start on vähem kui nelja tunni pärast, ilmselt paras aeg lõpetada.
Loodan et sobib siia ning ehk mõni isegi elab kaasa seiklusele, mis hõlmab palju tundmatust, 4000km sõitu ning E30 kabrioletti.
Kõigile küsimustele või ettepanekutele vastan jooksvalt reisi vältel, pean siin üleüldst päevikut ning loodan, et see teema sobib siia. Mulle vähemalt selle kirjutamine sobis küll.
PS: Auto veel müüa ka, hinnaks 14000€, kaasa saab kõik mis mul seda autot puudutab. Aga müün ainult pärast reisi, muidu peaksin leidma koha kus rääkida lennuliiklusest.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 18-07-2023, 23:13 PM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 18-07-2023, 23:31 PM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 19-07-2023, 00:25 AM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: v6sa - 19-07-2023, 06:52 AM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 20-07-2023, 10:24 AM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Aare R. - 19-07-2023, 01:07 AM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 20-07-2023, 10:18 AM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: TeeTL - 19-07-2023, 09:24 AM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 20-07-2023, 10:38 AM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 20-07-2023, 11:11 AM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Heigok - 20-07-2023, 14:45 PM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: TeeTL - 20-07-2023, 15:23 PM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: olevtoom - 20-07-2023, 17:49 PM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: ryan - 20-07-2023, 22:29 PM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 21-07-2023, 00:34 AM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 21-07-2023, 00:43 AM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 25-07-2023, 17:29 PM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 25-07-2023, 17:52 PM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 25-07-2023, 18:45 PM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 25-07-2023, 18:50 PM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: v6sa - 25-07-2023, 19:31 PM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 25-07-2023, 19:58 PM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 28-07-2023, 20:57 PM
RE: BMW E30 328i kabriolett - Autor: Tuunikala - 02-09-2024, 20:39 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne