25-07-2023, 18:50 PM
Mis edasi?
Hea küsimus. Reisiga tekkinud vead plaanis ära likvideerida. Nagu tähelepanu juhiti, siis plaan luua õhufiltrile kaitsev plekk. Mootorimass vaja üle vaadata, summutileke ära likvideerida uute kinnituste paigaldamisega.
Uus õhufilter vaja külge lüüa, tagumised vedrud ära vahetada viiendat korda, udutule klaasi tihend eest üle vaadata ning kõik muud väiksemad tööd ära teha, et nädalavahetusel jõuaks minna Youngtimer Camp-ile osalema ning pärast seda ka E30 kogunemiselt läbi sõita.
Müügis hoian teda edasi, kuna sellisele hobiautole pole kohta. Corrado vedeleb juba mitmendat aastat asfaltplatsil, kodu juures pole sellist kohta veel tekkinud, töö juures garaaži ei mahu ajama ning üleüldse on hobiauto hoiustamisega meil kehvasti.
Aga, kui ära ei lähe, läheb talvel Leetu, kus lasen teha ära kõik keretööd ja keevitused. Mõte liikus ka E30 M3 laiendite peale, kuna BMW muuseumis oli cabrio mudel sellise lahendusega, mis tundus päris hea. Kuid seda näitab aeg, hetkel saab veel suve lõpuni nautida.
Hea küsimus. Reisiga tekkinud vead plaanis ära likvideerida. Nagu tähelepanu juhiti, siis plaan luua õhufiltrile kaitsev plekk. Mootorimass vaja üle vaadata, summutileke ära likvideerida uute kinnituste paigaldamisega.
Uus õhufilter vaja külge lüüa, tagumised vedrud ära vahetada viiendat korda, udutule klaasi tihend eest üle vaadata ning kõik muud väiksemad tööd ära teha, et nädalavahetusel jõuaks minna Youngtimer Camp-ile osalema ning pärast seda ka E30 kogunemiselt läbi sõita.
Müügis hoian teda edasi, kuna sellisele hobiautole pole kohta. Corrado vedeleb juba mitmendat aastat asfaltplatsil, kodu juures pole sellist kohta veel tekkinud, töö juures garaaži ei mahu ajama ning üleüldse on hobiauto hoiustamisega meil kehvasti.
Aga, kui ära ei lähe, läheb talvel Leetu, kus lasen teha ära kõik keretööd ja keevitused. Mõte liikus ka E30 M3 laiendite peale, kuna BMW muuseumis oli cabrio mudel sellise lahendusega, mis tundus päris hea. Kuid seda näitab aeg, hetkel saab veel suve lõpuni nautida.