08-08-2023, 00:09 AM
Nüüd traktor uue turboga töötanud paarkümmend tundi ja isiklikult küll väga rahul.
Arvasin et kütusekulu tõuseb kõvasti kuna takistus väljalaskel ees aga huvitaval moel ei tähelda tõusu vaid pigem väikest langust.
Kütusekogust sai päris tuntavalt tõsta ilma suitsema hakkamata sest praktiliselt tühikäigul on juba tuntav ülerõhk sees ja see on väga tuntav vahe.
Korrektori vedruga sai sätitud et rikasti hakkab rakenduma 0,4bar juures ja täisrikastus saabub 0,7 juures.
Ideaalis võiks olla miski kontroller mis keeraks geomeetriat vastavalt mootori pööretele lahti ja kinni ning rõhk tuleks kui gaasi anda ja heitgaas kuumaks ajada.
Kui see paika seada poleks rõhu järgi vajagi juhtida.
Ideaalne asi oleks tsentrifugaalregulaator aga kas selle küll valmis teeb...
Teravat elamust pakkus ükspäev selline juhtum.
Taga oli kärutäis vilja ja ei olnud meeldiv elamus.
Siiski ettenägelikult sai vara alustatud pidurdamist kuid korra ehmatab ikka.
Seda surveplaati keeratakse ju peale kui see ketas teda pöörlemissuunas kaasa veab, umbes nagu võimendi või nii.
Tagurpidi pidurdab teine ketas.
Muidu piduriosad nagu uued ja see treimine-sobitamine õigustas end täiesti.
Tegelikult neid Tara kettaid võib kiita sest kuigi kate kuivab kokku ja mõrad sees pole ühtegi tükki välja visanud.
Nendega tundub aga edaspidi kitsas käes olema sest saada olid vaid Indiast Poolakeelse kirjaga asjad mida sai täpselt üheks pidurduseks.
Neete neil pole ja hõõrdkate on valatud praktiliselt lahtiselt.
Siis tuli meelde, et mul peab laos olema karp õige Ukraina tootega ja peale suuremat inventuuri oligi 2 ketast leitud.
Südamik sai üle keevitatud profülaktika mõttes ja läks kokku üks vana uuega paaris et oleks võrdne.
Kunagi tuleb võtta ja lasta Pidurimeistril need kettad ära katta.
Selline lahendus on end küll 110% õigustanud.
Tehase versioon tingliku poolkerakujulise seibiga on raskelt liikuv ja mingit tunnet pole.
Loodetavasti polnud väga jama episood ja keegi ei pahanda et mingi kablemine käib...
Arvasin et kütusekulu tõuseb kõvasti kuna takistus väljalaskel ees aga huvitaval moel ei tähelda tõusu vaid pigem väikest langust.
Kütusekogust sai päris tuntavalt tõsta ilma suitsema hakkamata sest praktiliselt tühikäigul on juba tuntav ülerõhk sees ja see on väga tuntav vahe.
Korrektori vedruga sai sätitud et rikasti hakkab rakenduma 0,4bar juures ja täisrikastus saabub 0,7 juures.
Ideaalis võiks olla miski kontroller mis keeraks geomeetriat vastavalt mootori pööretele lahti ja kinni ning rõhk tuleks kui gaasi anda ja heitgaas kuumaks ajada.
Kui see paika seada poleks rõhu järgi vajagi juhtida.
Ideaalne asi oleks tsentrifugaalregulaator aga kas selle küll valmis teeb...
Teravat elamust pakkus ükspäev selline juhtum.
Taga oli kärutäis vilja ja ei olnud meeldiv elamus.
Siiski ettenägelikult sai vara alustatud pidurdamist kuid korra ehmatab ikka.
Seda surveplaati keeratakse ju peale kui see ketas teda pöörlemissuunas kaasa veab, umbes nagu võimendi või nii.
Tagurpidi pidurdab teine ketas.
Muidu piduriosad nagu uued ja see treimine-sobitamine õigustas end täiesti.
Tegelikult neid Tara kettaid võib kiita sest kuigi kate kuivab kokku ja mõrad sees pole ühtegi tükki välja visanud.
Nendega tundub aga edaspidi kitsas käes olema sest saada olid vaid Indiast Poolakeelse kirjaga asjad mida sai täpselt üheks pidurduseks.
Neete neil pole ja hõõrdkate on valatud praktiliselt lahtiselt.
Siis tuli meelde, et mul peab laos olema karp õige Ukraina tootega ja peale suuremat inventuuri oligi 2 ketast leitud.
Südamik sai üle keevitatud profülaktika mõttes ja läks kokku üks vana uuega paaris et oleks võrdne.
Kunagi tuleb võtta ja lasta Pidurimeistril need kettad ära katta.
Selline lahendus on end küll 110% õigustanud.
Tehase versioon tingliku poolkerakujulise seibiga on raskelt liikuv ja mingit tunnet pole.
Loodetavasti polnud väga jama episood ja keegi ei pahanda et mingi kablemine käib...