08-08-2023, 19:36 PM
(08-08-2023, 08:39 AM)juss Kirjutas: Ei ole midagi, tuleb ikka Sinul ka minna ketaspiduri peale üle. Ujuv ketas ja kahe kolviga jäik sadul, mõlema pedaali alla oma pump.
Ise ka juba mõtlen et ei ole mõtet saba jupikaupa raiuda ja teha see liigutus kohe ära.
Ma ujuvat sadulat ei kasutaks vaid ketas on juba nuutide peal ujuv ja otsib omale koha.
Minu plaan oli volkari tagapidurite sadul mille laseks natuke siledamaks ja mis läheb jäigalt kinni.
Klotsidele lõikaks raamid välja plasmaga kuhu nad sisse lähevad, ühesõnaga nagu autol ikka.
Käsipidur aga vedru ja õhuga mis rakendub kui õhk maha läheb.
Õnnetus on selles, et siis oleks pedaalid pidanud armatuuri alla panema aga seal pole sellist valmidust.
Moment asi jälle töötab ja pidurdab aga kui hakata rohkem veotöid tegema on pidurdamine aktuaalne.
Piisab kui 7 tonnise haagisega 100m allamäge tulla nii 10 korda ja asi on küps...
Autol malmketta võid ka punaseks lasta ja midagi ei juhtu, jahtub maha ja pidurdab jälle aga siin kuumutab plaat võlli tihendid ära ja pidur on õline.