09-08-2023, 12:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2025, 12:52 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Tegin uue teema, et mitte risustada teisi teemasid selle masinaga seotud postitustega.
Kuna see juhtus mõnda aega tagasi, siis tuleb siia ports postitusi enne, kui jõuame tänapäeva. Eeltoodud põhjustel pole mõtet ka teemasse esialgu postitada/kommenteerida.
2022a. 7. juunil kell 11:54 sain pool-juhuslikult pealkirjas mainitud kahveltõstuki omanikuks.
LJUNGBYTRUCK LT 12 - 761 1VB
Väljalaskeaasta 1974
Töötunnid 2306, tunnilugeja on loomulikult töö lõpetanud teadmata hulk tunde tagasi.
Mootor: Vabalthingav Volvo Penta D70B
rida 6, diisel
maht 6,7 liitrit
Tänase seisuga on murekohtadeks:
Suitsev mootor - koormuse all suitseb, suits on hele, sinise varjundiga. Mure tundub, et lahenes peale õhufiltri vahetust.
Käigukasti hooldus - vaja välja selgitada, kuidas õli vahetada ja mis õli seal käib.
Kopa kallutuse ja hammustamise funktsioonid on aeglased, kuskil on justkui piirajad vahel. Kahtlustan, et keset masti, voolikute ühenduskohtades.
Käsipidurit ei ole
Üks masti kallutuse sõrmedest ei võta määret sisse.
Roolihüdraulikas lekked, silindrid vajavad remonti.
Kuna see juhtus mõnda aega tagasi, siis tuleb siia ports postitusi enne, kui jõuame tänapäeva. Eeltoodud põhjustel pole mõtet ka teemasse esialgu postitada/kommenteerida.
2022a. 7. juunil kell 11:54 sain pool-juhuslikult pealkirjas mainitud kahveltõstuki omanikuks.
LJUNGBYTRUCK LT 12 - 761 1VB
Väljalaskeaasta 1974
Töötunnid 2306, tunnilugeja on loomulikult töö lõpetanud teadmata hulk tunde tagasi.
Mootor: Vabalthingav Volvo Penta D70B
rida 6, diisel
maht 6,7 liitrit
Tänase seisuga on murekohtadeks:
Suitsev mootor - koormuse all suitseb, suits on hele, sinise varjundiga. Mure tundub, et lahenes peale õhufiltri vahetust.
Käigukasti hooldus - vaja välja selgitada, kuidas õli vahetada ja mis õli seal käib.
Kopa kallutuse ja hammustamise funktsioonid on aeglased, kuskil on justkui piirajad vahel. Kahtlustan, et keset masti, voolikute ühenduskohtades.
Käsipidurit ei ole
Üks masti kallutuse sõrmedest ei võta määret sisse.
Roolihüdraulikas lekked, silindrid vajavad remonti.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.