09-08-2023, 21:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2023, 15:05 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Kui hakkasin uurima masina määritavaid sõlmi ning suruõhuga töötavat keskmäärdesüsteemi, siis selgus muidugi, et määrdenibusi on kümneid ainuüksi tõsteorganil, sildadest rääkimata. Paljud olid katki. Keskmäärdesüsteem (pildil) oli kinni kiilunud ning ka torudest ei käinud midagi läbi. Suutsin kuidagi seda keskmäärdesüsteemi lahti võttes tekitada veel mingi vigastuse sellele ning jätsin seetõttu remondi pooleli.
Teekond juba tuttavasse hüdropoodi näidistega ning kõik katkised määrdeniplid ning ka keskmäärdesüsteemi otsad said kaetud uute niplitega.
Käskmäärdesüsteemiga määriti ainult nelja sõlme, mis olid pöörava silla kallutuse ja masti kallutuse sõrmed.
Higistatud sai palju ning nüüdseks on ainuke sõlm, millest värske määre pole läbi käinud, üks masti kallutuse sõrm (määrdenibu pildil). Olen teda soendanud, puhastanud seest traadiga, üritanud tõsta ja loomulikult olen proovinud erinevaid määrdepritse. Pole siiani kasu olnud. Ühe pritsi lõhkusin ära ka.... kui ikka jõud taga on, küll ta katki läheb.
Paljudest määritavatest kohtadest tuli algul välja vett....
Teekond juba tuttavasse hüdropoodi näidistega ning kõik katkised määrdeniplid ning ka keskmäärdesüsteemi otsad said kaetud uute niplitega.
Käskmäärdesüsteemiga määriti ainult nelja sõlme, mis olid pöörava silla kallutuse ja masti kallutuse sõrmed.
Higistatud sai palju ning nüüdseks on ainuke sõlm, millest värske määre pole läbi käinud, üks masti kallutuse sõrm (määrdenibu pildil). Olen teda soendanud, puhastanud seest traadiga, üritanud tõsta ja loomulikult olen proovinud erinevaid määrdepritse. Pole siiani kasu olnud. Ühe pritsi lõhkusin ära ka.... kui ikka jõud taga on, küll ta katki läheb.
Paljudest määritavatest kohtadest tuli algul välja vett....
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.