10-08-2023, 12:27 PM
Rehve lõigatud küll ja veel. Kõige tähtsam mainiti juba ära, et tera ei tohi kummi seest välja tulla. Et kindlapeale minek oleks ja vähe teri kuluks on mõistlik töökäigu lõpus hoida käepide tugevalt vastu rehvi ja tera natuke tagasi tõmmata nii, et tera kummi seestvälja ei tõuse enne kui kontaktid lahutatud. Peab küll ise selle väljalõigatud riba ära rebima aga nii on kindel, et vabastad kontaktid jõuga pinge alt. Vahel ei kipu kelk ise tagasi jooksma ja plaks tera läbi.
Ainult see 8mm tundub kahtlane. Liiga palju. Õuenarrile sobib tegelikult. Sellega ju liikluskeerisesse ei torma.
Lihtsalt populaarteadusliku ääremärkusena mainiks, et lõigata tohib rehvi millel on küljel kiri "Regrovable". Nüüd tuleb rehvil üles otsida kulumispiiri punnid mille keskel on auk. Tuleb ära mõõta kulumismärgi välispinnast augu põhjani maa ja see 3-4mm ongi lübatud lõikesügavus. Aga seda siis kui tahad saada maanteelegaalset rehvi.
Ainult see 8mm tundub kahtlane. Liiga palju. Õuenarrile sobib tegelikult. Sellega ju liikluskeerisesse ei torma.
Lihtsalt populaarteadusliku ääremärkusena mainiks, et lõigata tohib rehvi millel on küljel kiri "Regrovable". Nüüd tuleb rehvil üles otsida kulumispiiri punnid mille keskel on auk. Tuleb ära mõõta kulumismärgi välispinnast augu põhjani maa ja see 3-4mm ongi lübatud lõikesügavus. Aga seda siis kui tahad saada maanteelegaalset rehvi.
Aquila captas non muscas.