15-08-2023, 23:26 PM
Kellele huvitav, siis tagasisideks et muutuva geomeetriaga turbo läks laiali.
Tegi ta seda täiesti oma lohakusest sest geomeetria juhtimise voolik sattus kollektori peale ja sulas mispeale kukkus geomeetria kinni umbes 80% koormuse pealt ja tulemus oli igati ootuspärane.
Voolik pidi küll olema kuumakindel ja mõeldud väljalaske rõhuanduri ühendamiseks tahmafiltriga autol.
Turboradika jõudis ka lõhki puhuda aga see võis enne ka sealt katki olla sest tundus et kuidagi langeb häälestatud rõhk aga pidasin geomeetriat liigutava hoovastiku liikumiseks lahtisest poldist ja see ka täiesti oma lohakus.
Nüüd tuleb uus radikas hankida aga seni on toru otse sisselaskesse suure turboga ja ei saa salata, et see annab mootorile elu kui 1,5bar õhu peale pressib ja väljalaske vasturõhk jääb alla 1,6bar. Muidu olekski kõik hästi aga rõhku võiks 500 pööret madalamalt teha ja rohkem polekski vaja näppida.
Tegi ta seda täiesti oma lohakusest sest geomeetria juhtimise voolik sattus kollektori peale ja sulas mispeale kukkus geomeetria kinni umbes 80% koormuse pealt ja tulemus oli igati ootuspärane.
Voolik pidi küll olema kuumakindel ja mõeldud väljalaske rõhuanduri ühendamiseks tahmafiltriga autol.
Turboradika jõudis ka lõhki puhuda aga see võis enne ka sealt katki olla sest tundus et kuidagi langeb häälestatud rõhk aga pidasin geomeetriat liigutava hoovastiku liikumiseks lahtisest poldist ja see ka täiesti oma lohakus.
Nüüd tuleb uus radikas hankida aga seni on toru otse sisselaskesse suure turboga ja ei saa salata, et see annab mootorile elu kui 1,5bar õhu peale pressib ja väljalaske vasturõhk jääb alla 1,6bar. Muidu olekski kõik hästi aga rõhku võiks 500 pööret madalamalt teha ja rohkem polekski vaja näppida.