04-09-2023, 22:38 PM
Pole nagu midagi kirjutada autost enam. Asi valmis ja sõidab vahest. Nüüdseks kolis talvekorterisse ja ootab järgmist kevadet. Eriti sõitmist ei saa, sest üks teine suveauto kogub rohkem kilomeetreid ja see sellises vaeslapse rollis. Meeleolu ülevalhoidmiseks (autol muidugi) saab vahest mõni tiir tehtud. Ükskord jättis mind foori taha teele Vabaduse puiesteel, kui otsustas lihtsalt välja surra. Lükkasin kõrvaltänavasse, et seal asjasse süveneda, kuid seal käivitus kohe uuesti ja peale antud juhtumist tulenevat karburaatori häälestamist, pole rohkem anomaaliaid esinenud. Osad pidid tunduvad ehk korduvat, kuid tegu siiski värskete piltidega ja kui kellegil mingit huvi millegist täpsemalt, siis palun lahkesti teada anda ja võimaluse korral teen soovitud detailist fotosüüdistuse.
Õlifilter koos õliga sai umbes peale 100km ära vahetatud peale remonti. Midagi huvitavat koos õliga ei väljunud ja filtriks Fleetguard FF147.Tegu küll mõeldud kütusefiltriks ja sellest tulenevalt on peenema filtreerimisvõimega, kuid kuna enamus õlist ei käi filtrist läbi, siis tuleb parem filtreerimine kasuks. Õlivahetusvälp on niikuinii selle kasutuse juures selline, et täituda see filter ei saa mingi valemiga, siis ei näe moraalseid ega tehnilisi probleeme filtri väärkasutamises. Istub 1:1 originaali asemele ja kõige tähtsam on selline kena võrk seal sees, mis takistab filtri deformeerumist surve all, mis muude kütusefiltritega tihtipeale on juhtunud kui interneedust uskuda.
Tagumise stange erinevusega originaalist oli alguses teema ja pilt ka tagumiste paneelide ühenduskohast, et miks oli uuema tüübi stange külge istutatud.
Millalgi ilmselt midagi kukkunud ka paremale esitiivale, et selline jälg, kuid kuna auto on siiski 56a vana, siis ehk on mõistetav ja andestatav.
Kahtlus on tekkinud, et esipõllega koos on värvitud millalgi ära ka küljekarbid. Autos sees on korrosioonitõrjest jäänud punnid värviga katmata, kuid karpide läheduses on need üle värvitud.
Mingeid kivitäkkeid on püütud ka värviga katta, kuid mitte eriti õnnestunult. Oń nagu on. Värvikattes on muudes kohtades ka selliseid pisikesi auke, mida kaugemalt näha pole ja mida raske pildile saada, kuid arvestades vanust, siis isegi hästi vist.
Roosetab ka, kuid ainult ühest kohast ja rohkem pole.
Ülejäänud pildid lihtsalt niisama ja teen kraapsu ja kummarduse kaasaelajatele, kes viitsinud teemat lugeda.
[attachment=99301][attachment=99301]
Õlifilter koos õliga sai umbes peale 100km ära vahetatud peale remonti. Midagi huvitavat koos õliga ei väljunud ja filtriks Fleetguard FF147.Tegu küll mõeldud kütusefiltriks ja sellest tulenevalt on peenema filtreerimisvõimega, kuid kuna enamus õlist ei käi filtrist läbi, siis tuleb parem filtreerimine kasuks. Õlivahetusvälp on niikuinii selle kasutuse juures selline, et täituda see filter ei saa mingi valemiga, siis ei näe moraalseid ega tehnilisi probleeme filtri väärkasutamises. Istub 1:1 originaali asemele ja kõige tähtsam on selline kena võrk seal sees, mis takistab filtri deformeerumist surve all, mis muude kütusefiltritega tihtipeale on juhtunud kui interneedust uskuda.
Tagumise stange erinevusega originaalist oli alguses teema ja pilt ka tagumiste paneelide ühenduskohast, et miks oli uuema tüübi stange külge istutatud.
Millalgi ilmselt midagi kukkunud ka paremale esitiivale, et selline jälg, kuid kuna auto on siiski 56a vana, siis ehk on mõistetav ja andestatav.
Kahtlus on tekkinud, et esipõllega koos on värvitud millalgi ära ka küljekarbid. Autos sees on korrosioonitõrjest jäänud punnid värviga katmata, kuid karpide läheduses on need üle värvitud.
Mingeid kivitäkkeid on püütud ka värviga katta, kuid mitte eriti õnnestunult. Oń nagu on. Värvikattes on muudes kohtades ka selliseid pisikesi auke, mida kaugemalt näha pole ja mida raske pildile saada, kuid arvestades vanust, siis isegi hästi vist.
Roosetab ka, kuid ainult ühest kohast ja rohkem pole.
Ülejäänud pildid lihtsalt niisama ja teen kraapsu ja kummarduse kaasaelajatele, kes viitsinud teemat lugeda.
[attachment=99301][attachment=99301]