08-09-2023, 16:33 PM
Peale suve hakkab garaaži juures õhtuti taastuma tegutsemise intensiivsus. Isandpauk keevitab Rangeri raami, ksf Telc vahetab Hyundai H1 turbot, mille poldid on aeg väga hästi kinnitanud. Peale paari õhtut ongi vist ainult 1 polt veel jäänud. Lisaks võttis ta maha Mazda B2500 kasti ja sealt alt pudenes ühtlasi ära ka üks raamitala. Selle kallal tundub keevitamist jaguvat. Üle kaela käinud Sorento kere on kokku saanud ja ootab garaaži pääsemist. Teise Sorento kallal alustasime nokkimist eest poolt. Stange sai vahetatud esisillas vaja roolilati kaitsekumm vahetada. Eile lammutasime laiali.
Meiega on liitunud Andri, kelle mehaanikuoskused on küll tagasihoidlikud aga selle eest on tahtmine aidata. Igatahes tema töövõiduks on teise Mazda B2500 tagaluugi korda saamine ja ka Sorento juures nipet-näpet.
Ühe sõnaga tegevused on taastunud aga nende kajastamine veel mitte. Proovime ennast selles suhtes ka parandada.
Vahepeal ostsin endale veel autode vedamiseks kaldteedega haagise. Pidev laenamine muutus kuidagi tüütuks.
Kasti sisemõõdud 4,50 x 2,05m. Kuna kogu aeg seda ei kasuta siis kui kellelgi vaja siis võin 25.-€ päev ka välja laenata.
Meiega on liitunud Andri, kelle mehaanikuoskused on küll tagasihoidlikud aga selle eest on tahtmine aidata. Igatahes tema töövõiduks on teise Mazda B2500 tagaluugi korda saamine ja ka Sorento juures nipet-näpet.
Ühe sõnaga tegevused on taastunud aga nende kajastamine veel mitte. Proovime ennast selles suhtes ka parandada.
Vahepeal ostsin endale veel autode vedamiseks kaldteedega haagise. Pidev laenamine muutus kuidagi tüütuks.
Kasti sisemõõdud 4,50 x 2,05m. Kuna kogu aeg seda ei kasuta siis kui kellelgi vaja siis võin 25.-€ päev ka välja laenata.