14-09-2023, 15:28 PM
(04-09-2023, 22:25 PM)Illimar Kirjutas:Kriitika on igati asjakohane ning asjatundjad tänavad selle tagasiside eest. Põhiliselt ju liiguvad meie piirkonnas pärast 1945. aastat valmistatud mootorrattad ning seetõttu varasematega on kogemusi vähem. Tõepoolest on sellel konkreetsel mootorrattal mitmed detailid hilisemast perioodist ning oleks pidanud olema aktis ka vastavalt kajastatud. Igatahes on kaasfoorumlase abiga läbi viidud üks tõsine õppepäev ning tulevikus on asjatundjatel oluliselt parem materjal selle konkreetse mudeli hindamiseks. Ärge kartke tagasisidet anda, eriti sellist, kus on ka konkreetsed viited. Antud juhul andis ksf! Illimar foorumi väliselt väga head ja asjakohased sisendid.(04-09-2023, 20:22 PM)Andres_T Kirjutas: 21.08.2023 väljastati akt nr 1186 sõidukile BMW R35, 1938, registreerimismärk M435Tere!
[attachment=ang="et]
Sooviksin teha konstruktiivset kriitikat, sest minu silmad peavad nägema järjekordset kõrge originaalsusega ennesõjaaegset R35-t, millel on silmnähtavalt pärast sõda valmistatud detailid küljes. Antud isendi puhul soovitan pöörata esmalt tähelepanu käigukasti (kogu krempel), õhufiltri, generaatori ja bensiinikraani suunas. BMW arhiivist on, või vähemalt oli võimalik hankida pea iga aastakäigu detailikatalooge, sealt peaks selgus majja tulema, ei ole vaja õunte pealt midagi ennustada. Vabandan südamest kui minu kommentaarid on asjatundmatud ja külvan lihtsalt segadust.