15-09-2023, 11:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-09-2023, 20:20 PM ja muutjaks oli kass.)
(04-09-2023, 17:22 PM)Andres_T Kirjutas: 21.08.2023 väljastati akt nr 1187 sõidukile EMW R35, 1952, registreerimismärk M433
Tere!
Huvitav punane EMW R35! Kui see tsikkel ikkagi algselt on olnud tumepunast värvi, siis ilmselt Soomest või Rootsist toodud? Ei ole vist mujale eriti sellist värvi EMW tsikelid tarnitud? Kui nii, siis võiks jällegi kusagil märkuste lahtris olla viide, et eksportmudel Põhjamaadesse vms? Muidu kõik "seibitäpsusega restaureerijad" võõpavad oma EMW-d "vanajaava" karva ja lasevad silmal tsiklipeal puhata...
Ja kui on tõesti punane eksportvariant olnud, siis on muidugi seda raskem hinnata, sest kes täpselt teab, missugune see tsikkel algselt oli. Aga vähemalt osa neist punastest eksport EMW-dest veeresid tehasest välja velgedega, milledel keskosa oli norsunluu karva värvitud, mitte velg ei olnud ühtlaselt tumepunane. Vb muidugi just sellel isendil oli nii nagu tal praegu võõbatud on, mina ei tea. Eks sellistel juhtudel on kõva argument, kui omanik väidab, et just nii oligi. Ja kuna olen väikestviisi tagatulefetišist, siis igaks juhuks küsin ka üle, et kas 1952 aasta EMW -del olidki sellised tagatuled küljes või olid eksportvariantidel või olid ikkagi nn "nõianina" - tüüpi tagumised laternad?
Üks video ka, milles keegi sell sellist punast soome EMW - d ei jõua ära kiita. Paistab vist must värv punase all, (kas taastatud masinal ikka on must punase all olemas? )
Mina EMW keel ei mõista, aga kommentaator on küll üliõnnelik seda tsiklit kiites...
https://www.youtube.com/watch?v=j8wrtD8RbcY
Kasutan juhust ja küsin veel, et kas 1952 EMW-l olidki IFA logoga sadulad, lihtsalt ei ole kursis, võisid olla ka mingi unifitserimisega seotud protsessi tulemina?