19-09-2023, 14:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-09-2023, 14:25 PM ja muutjaks oli kass.)
Tere!
Tänan Margust ka siin ametlikult vastuste eest! Olime küll juba enne seda omavahel suhelnud.
Poleks mul olnud vaja seda teemat torkida, üldse võiks vb olla eraldi teema "Musta numbri aktide kommentaarid" vms, aga ilmselt poleks sellel ka erilist mõtet, kes ikka kommenteerib ja milleks...
Aga et 12 aasta pärast vb on paremad teadmised jms, siis on meil 1 varem hinnatud BMW R2 seeria I saanud kerged miinused ka läikivosade pinnakatte eest, väidetavalt enne 1932 toodetud BMW tsiklid peaksid olema nikeldatud, mitte kroomitud. Sel aastal on seeria I BMW R2 (https://arhiiv.evkl.ee/aktid/aktid_2023/...04923R.pdf) hinnanud sama hindaja ja pildi järgi on ka see tänavune kroomitud, nagu ka Marguse poolt hinnatu, aktis galvaanilise katte kohta midagi kirjas aga pole. Rehvimõõt ka vist oli seal aktis 3,25 x 19", muidu on olnud 3,0 x 19"...
Tartumeeste hinnatud R2 - l (https://arhiiv.evkl.ee/aktid/aktid_2023/...QOOOO2.pdf) on ka vale spidomeeter skaalaga 80 km/h, peaks olema seeria I R2 - l valge taustaga P&S firma 100 km/h, kindlasti on kahtlasi asju veel - ei ole kerge see hindamise töö!
Aga ikkagi R2 seeria I ja II tagatuledest. Minu arusaamist mööda ei olnudki tehasest tagatuld, kui sellist, oli nn kassisilm (Katzenauge) ehk refleksklaasiga topsik ilma elektrilambita, polnud ka tollal Saksamaal tsiklitel kasutusel taganumbrit ja selle hoidukut. Tänapäeval eriti see variant ilmselt ei sobi ning ega originaalset kassisilma või selle koopiat ilmselt pole eriti võtta ka. Taastatud ning hinnatud R2 - del kasutatud Bosch JN5 tagatuli on igati mõistlik valik, sest JN5 on juba Boschi 1931 aasta kataloogides olemas, aga akti märkustes võiks ikkagi ajalooline tõde kirjas olla? Lisan eelnevalt esitatud originaalse R2 seeria II fotoöe ka seeria II varuosade lehekülje ja lehe seeria I artiklist ja joonistuse R2 seeria I - st.
Tänan Margust ka siin ametlikult vastuste eest! Olime küll juba enne seda omavahel suhelnud.
Poleks mul olnud vaja seda teemat torkida, üldse võiks vb olla eraldi teema "Musta numbri aktide kommentaarid" vms, aga ilmselt poleks sellel ka erilist mõtet, kes ikka kommenteerib ja milleks...
Aga et 12 aasta pärast vb on paremad teadmised jms, siis on meil 1 varem hinnatud BMW R2 seeria I saanud kerged miinused ka läikivosade pinnakatte eest, väidetavalt enne 1932 toodetud BMW tsiklid peaksid olema nikeldatud, mitte kroomitud. Sel aastal on seeria I BMW R2 (https://arhiiv.evkl.ee/aktid/aktid_2023/...04923R.pdf) hinnanud sama hindaja ja pildi järgi on ka see tänavune kroomitud, nagu ka Marguse poolt hinnatu, aktis galvaanilise katte kohta midagi kirjas aga pole. Rehvimõõt ka vist oli seal aktis 3,25 x 19", muidu on olnud 3,0 x 19"...
Tartumeeste hinnatud R2 - l (https://arhiiv.evkl.ee/aktid/aktid_2023/...QOOOO2.pdf) on ka vale spidomeeter skaalaga 80 km/h, peaks olema seeria I R2 - l valge taustaga P&S firma 100 km/h, kindlasti on kahtlasi asju veel - ei ole kerge see hindamise töö!
Aga ikkagi R2 seeria I ja II tagatuledest. Minu arusaamist mööda ei olnudki tehasest tagatuld, kui sellist, oli nn kassisilm (Katzenauge) ehk refleksklaasiga topsik ilma elektrilambita, polnud ka tollal Saksamaal tsiklitel kasutusel taganumbrit ja selle hoidukut. Tänapäeval eriti see variant ilmselt ei sobi ning ega originaalset kassisilma või selle koopiat ilmselt pole eriti võtta ka. Taastatud ning hinnatud R2 - del kasutatud Bosch JN5 tagatuli on igati mõistlik valik, sest JN5 on juba Boschi 1931 aasta kataloogides olemas, aga akti märkustes võiks ikkagi ajalooline tõde kirjas olla? Lisan eelnevalt esitatud originaalse R2 seeria II fotoöe ka seeria II varuosade lehekülje ja lehe seeria I artiklist ja joonistuse R2 seeria I - st.