28-09-2023, 15:50 PM
Nüüd keerata seda teemat maksude optimeerimiselt automaksu alternatiivide poole siis kes autot asendama kipuks bussiliiklusega siis indikaator selle suuna piiratusest on mopeedautode hulga järjekindel kasv.
Kasutajateks on just see sihtrühm keda saaks bussiga liikuma aga miskipärast ei taha see trikk õnnestuda ja pealinnas autosid lugeda siis mopoauto on ikka päris tihe nähtus.
Vähemalt kui vaadelda Liivalaial mööduvat liiklust hommikusel ajal siis mopeedautot on ikka näha tihedamalt kui ühistransporti.
Võibolla muidugi on neil seal kuskil pesa kust nad välja lendavad ja mujal neid polegi aga silma nad jäid.
Maalgi on nad kanda kinnitamas ja demonstreerimas ühistranspordi ning nn "Liikuvusreformi" võimetust.
Sihtrühm oleks just need kes bussiga peaks sõitma ehk alaealised ja need kellel lube pole või ära võetud.
Kui nende hindasid vaadata siis neid ei osteta päris vajaduseta sest selle rahaga saab päris auto mis on oluliselt rohkem mootorsõiduk.
Kasutajateks on just see sihtrühm keda saaks bussiga liikuma aga miskipärast ei taha see trikk õnnestuda ja pealinnas autosid lugeda siis mopoauto on ikka päris tihe nähtus.
Vähemalt kui vaadelda Liivalaial mööduvat liiklust hommikusel ajal siis mopeedautot on ikka näha tihedamalt kui ühistransporti.
Võibolla muidugi on neil seal kuskil pesa kust nad välja lendavad ja mujal neid polegi aga silma nad jäid.
Maalgi on nad kanda kinnitamas ja demonstreerimas ühistranspordi ning nn "Liikuvusreformi" võimetust.
Sihtrühm oleks just need kes bussiga peaks sõitma ehk alaealised ja need kellel lube pole või ära võetud.
Kui nende hindasid vaadata siis neid ei osteta päris vajaduseta sest selle rahaga saab päris auto mis on oluliselt rohkem mootorsõiduk.