29-09-2023, 11:22 AM
(05-07-2023, 17:22 PM)Andres_T Kirjutas: 30.06.2023 väljastati akt nr 1144 sõidukile Opel Rekord, 1986, registreerimismärk A519Sellele hindamisele saabus järgmine anonüümne tagasiside, millele ei ole võimalik muul viisil vastata kui siin avalikult.
Jahutusventika originaalne koda puudub, istmed on näinud vähemasti 100000Km sest oroginaalil see poolsametriie kunagi nii ei koti, istmed on kujust välja istustud vanusega. Olen näinud paremas korras istmeid, mõlemal amordi tugilaagril on see viga ilmnemas mis vanusega tekib mõrad kummipuhvris mille tagajärjeks on lõpuks tugilaagri kukkumine läbi puksi kapotti. btw pildid on teinud ilmselge amtöör sest ntx armatuuri pealmisest osadest mis alati on katki on jäetud pildistamata. plus puuduvad ukse klaasi tihendi pildid ja tüüpilised lanseroni tugede seisukorra pildid. mis neil autodel on 99 prosa vigased. kella peal on 36K , pigem on julgelt 136K km. Väga nõrk musta numbri jaoks.
Ja asjatundjate vastus pärast sõiduki veelkordset ülevaatamist:
1. jahutusventilaatori koja osas võib etteheide olla õige, kuid asjatundjatel erinevaid originaalkorras sõidukeid analüüsides jäi arvamus, et see koda ei pruukinud olla kõikidel autodel tehasest väljudes. Aga vähemalt oleks võinud kajastada aktis, et ei ole teada, kas koda on sellele autole juba tehasest ette nähtud.
2. istmed - reaalses elus olid istmed vormis ning ei olnud ära vajunud. Piltidel paistab katteriie justkui number suurem, kuid see oli mitmetel tolla ajastu autodel sarnane visuaalne eripära. Sõltus mudelist ja konkreetsest isendist, kuid antud juhul oli iste siiski vormis ja kate originaalne. Kindlasti on olemas paremas seisukorras istmeid
3. amortide kummipuhvrid olid tõepoolest pragudega, kuid neid ei lugenud asjatundjad ohtlikuks. Käesolevaks ajaks on omanik selle puuduse siiski kõrvaldanud.
4. armatuurlaual ei ole ühtegi pragu
5. ukseklaasi tihendid on terved
6. amordikannud ja lanseroonid on asjatundjate poolt üle vaadatud juba ajal, kui tehti sõiduki taastamistöid. Need nõrgad kohad olid teada ning olid korralikult taastatud.
7. nii nagu tavalisel ülevaatusel, pannakse ka vanasõiduki tunnustamise käigus kirja hodomeetri näit, mitte ei tuvastata läbisõitu. Konkreetsel sõidukil on hodomeeter viiekohaline, mistõttu ei ole võimalik hinnata, mitmes ring on pooleli.
Vanasõidukina tunnustamise käigus tehakse kohustuslikus korras 6 fotot. Igast detailist ja sõlmest fotosid ei tehta. Seda on oluliselt rohkem, kui muudes riikides vanasõidukite hindamisel.
Täname tagasiside eest