29-09-2023, 20:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-09-2023, 20:34 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Nagu eelpool kirjutasin,oli seekordne minek selline "oma naha" päästmine. Algul sai plaanitud lihtsalt minna autoga sinna ja Patroliga tagasi. Siis sai kodutööd tehtud ja selgus,et Poola ei lase katkise autoga üle piiri EU-sse tulla. Ehk vaid treileril. Siis sai plaanitud autotreiler sappa panna. Aga ei Ardil ega mul pole lubasid. Siis kerkis esile konn
Sai natuke uuritud ja puuritud nende kohta. Ja sipsti Viljandist üks ära ostetud. A siis tuli mõte,et kui seda juba kaasa veame,siis viiks ühe auto sinna ka juba. Sai kiiresti hoovist töökotta veeretatud üks Frontera. Vahetusse läksid veepump ja termostaat. Loomulikult õlid ja filtrid. Lisaks sai asendatud mingi kuliibinite poolt aretatud ja tati ning teibiga kinnitatud el. ventilaator uue ja korraliku vastu. Lapitud sai ka intercooleri toru mis oli tänu mitte kinnitamisele käinud vastu geneka rihmaratast. Lisaks ka tagumise uksed käima pandud. Esimene sõit konna ja Fronteraga sai tehtud väljasõidule eelneval ööl. Natuke kõhe oli ja ei saanud aru miks konn ennast sirgeks keerates nõmedalt jõnksutab. Konsulteerides targematega sai selgeks,et vaja natuke määrida konna keeravat osa lihtsalt.
Seekord sai kaasa visatud mõned jooksud rehve(koos velgedega nissanile ja mitsule). Siis ksf-i poolt sebtud 4 kasti plaasterid Leegioni meedikute üksusele. Lisandus ka veel kastitäis sidemeid ja haavapuhastus asju. Lisaks sai komplekteeritud 4 kastitäit varuosasid. Lisaks üks käigukast koos vahekastiga soetatud mida sooviti.
Algul sai lastud vaikselt 70km/h konnaga ja tundus,et see on max mis võiks. Noh hiljem tundus 90..100 vahel ka päris normaalne tasase tee peal
Konn vajab natuke mõtlemist sõites. Aga ma julgen öelda,et püsib paremini järgi kui käru. Lihtsalt kurvi keskel pole eriti mõtekas jõuliselt pidurdada. Igaljuhul käidud sai. Kokku siis 2675 km konn sabas. Frontera sinna ja Patrol tagasi.
Ahjaa. Alul all olnud 13" rehvid ei pidanud Fromteraga(1900kg) sõitmist väga hästi vastu ja kohale jõudes olid rehiv munasid täis külgedel. UA vabatahtlikud Bohdana/Ruvim leidsid asemele sobiliku poldivalemiga 14" veljed koos rehvidega. Need kestsid 2300kg kaaluva Patroli veo kenasti ära.

Seekord sai kaasa visatud mõned jooksud rehve(koos velgedega nissanile ja mitsule). Siis ksf-i poolt sebtud 4 kasti plaasterid Leegioni meedikute üksusele. Lisandus ka veel kastitäis sidemeid ja haavapuhastus asju. Lisaks sai komplekteeritud 4 kastitäit varuosasid. Lisaks üks käigukast koos vahekastiga soetatud mida sooviti.
Algul sai lastud vaikselt 70km/h konnaga ja tundus,et see on max mis võiks. Noh hiljem tundus 90..100 vahel ka päris normaalne tasase tee peal

Ahjaa. Alul all olnud 13" rehvid ei pidanud Fromteraga(1900kg) sõitmist väga hästi vastu ja kohale jõudes olid rehiv munasid täis külgedel. UA vabatahtlikud Bohdana/Ruvim leidsid asemele sobiliku poldivalemiga 14" veljed koos rehvidega. Need kestsid 2300kg kaaluva Patroli veo kenasti ära.
Veel ei anna alla.