01-10-2023, 09:09 AM
(30-09-2023, 22:22 PM)deus Kirjutas: Vanasti oli selleks garažeerimiskoht. Kui selleks on märgitud töötaja kodu, siis nii on ja pole midagi kobiseda.
Mis eeldab töölepinguse kirjutatud kiiret ööpäevaringset reageerimist eeldavat tööülesannet. Või piisavalt suurte ja karwaste munadega ülemust, kes oma töötajaid sedapalju hindab, et ise haldusega ära klatib. Kui emba-kumba pole, siis nii ongi: sõidad hommikul tööle, tarid eelmisel õhtul teisest autost välja tõstetud x-kümmend kilo kola (töövahendid, materjalid, tööriided) keldri hoiuruumist teise autosse ja sõidad kodunt mööda ülesandele, et õhtul sama kogus (pluss päeva peale kogunenud materjal) uuesti autost välja tõsta, see ära kasida, lõpetada broneering, broneerida auto järgmiseks päevaks ja loota, et keegi labaselt võtmeid pihta ei pane enne Sinu saabumist. Kui auto on juba saabunud, siis saab viimase ohu elimineerida võtmed enda kätte võttes. Järgmisel päeval protsess kordub. Kola ringitõstmiseks õhtul ei pruugi aega jääda, kuivõrd hoone signalisatsioon läheb peale automaatselt kümnest ja signakoode igale v6sale ei jagata. Või õigemini - töölepingusse sätestuvad vastutuse klauslid ei motiveeri seda hankima. Hommikul võib väljasõit olla kuuest, see on oluliselt enne signa mahaminekut...
Automaksu kontekstis muutub ilmselt see, et mõned asutused likvideerivad oma autopargi ja tekitavad lühirendiautode kasutuskorra. Majandus kosub, käivet tuleb, aga sisuliselt ei muutu istelihastki.