02-10-2023, 11:14 AM
(01-10-2023, 09:23 AM)v6sa Kirjutas:Selle õliga pole paanikaks põhjust, eluaeg on MTZ kastides Tep-15 kasutatud ja senini pole sellest ka mingit pöördumatut probleemi sündinud.(30-09-2023, 14:08 PM)jaan mmc Kirjutas: Kas jõuvõtuvõllil on nn. märgsidur ?
Märg on küll, aga MTZ jõusiirdevõlli lülitus käib planetaarülekande pidurite ümberlülitamisega. Ei ole nüüdisajal levinud mitmekettaline hüdrolülitusega siduripakk.
Siin on üks video junntükist laual:
https://www.youtube.com/watch?v=LTgKG7ceXGY
Mis puudutab õli, siis ma ei näe mitte ühtegi põhjust, miks hästi koostatud käigukasti peaks tapma mingi veremaise õlilaadse tootega, kui on võimalik sinna osta sarnase hinnaga normaalse tootja jõuülekande poolsünt sisse ja mitte muretseda temperatuuride pärast...
Kordamine on tarkuse ema: see teema on iga russist unistaja piibel ja kohustuslik lugemisvara
Nüüd aga tuleb nentida, et mingeid imesegusid müüakse.
Proovisin muide külmkapis hoida ja umbes -9 peal lõpetab voolamise.
Vana näidis aastast 2013 ilmutas voolavust veel sügavkülmast -18 juurest võetuna niiet nüüd ma ei soovita enam kasutada seda õli.
Soovitus lugeda aga ei muuda midagi.
vene traktori tarvitajatele on see täiesti kasutu sest see olla alatu laim et varuosade kvaliteet halb on ja kõik olla korras.
Vähemalt nii kinnitas hiljuti üks Belarusifänn kes ei tunnista ühtki teist marki mis on keerulised remontida, jupid on kallid ning veel see elektroonika on kurjajuur...
Huvitav väide muidugi sest kabiini on pandud tahavaatekaamera ja Android ning mootor on commonrail, kuid see selleks...