15-10-2023, 13:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-10-2023, 13:36 PM ja muutjaks oli otipoiss.)
(15-10-2023, 06:58 AM)honkomees Kirjutas:Selle hinna järgi maksustamisega on ka nii ja naa. Ilmselt oleme kõik näinud Tšehhi numbritega kallimaid autosid liiklemas. Ei ole nad siin turismireisil vaid teatud ettevõtte ärimudel on neid pille siin müüa, hinnavõit pidi a'la 20% olema meie rikastele.(14-10-2023, 23:51 PM)otipoiss Kirjutas:ja nende näitajate alusel maksustame rängalt lihtsaid, elementaarautosid ilma mingite lisade ja nahksisudeta a la UAZ. Mass ja tseekaksoo ju on suured nagu lambol
...
Luksusautod ongi ju ka selle praeguse kava järgi suhteliselt rängalt maksustatud. .... Võtmesõnadeks Co2 ja mass, mingeid näitajaid pead ju aluseks võtma seadusloomes. .... Maksustamise aluseks võiks olla (uue auto) soetushind (nn tootja soovituslik hind vms), see kõige objektiivsem luksustaseme näitaja. Minu kastika hind oli pool elektrilise seebikarbi hinnast, vana kastika hind oli natuke üle veerandi elektrikate hinnast - toetan
.
Rõhutan veel, et tegelikult saab ka oluliselt hullemini. Euroopas on riike kus see automaks on meile vastupidine, arvestatakse lisaks võimsusele ja co2-le ka euronormi. Mis tähendab, et 20 ja rohkem aastat vana diisel liikur saab seal ikka väga rämeda laksu. Meie tublidel ministritel on veel palju õppida...