07-11-2023, 00:29 AM
Ma ütleks nii, et selle eelarveaugu pärast vähemalt mina ei muretsegi, sest see on nii põhjatu, et maksumaksja seda täita nagunii ei suuda.
Ja nagu ksf KertP ütles, siis järjest rohkem ettevõtteid panevad uksi kinni- paraku paistab nii, et see tendents on järjest hoogustuv, vähemalt praeguse riigipoliitika taustal.
Aga mis puutub hobisõidukitesse, siis hoolimata sellest, et kuigi ma olen mõelnud (räägin küll praegu endast, kuigi ma ei ole ainuke), et müüks oma bemmi maha (kohe 30 aastat vana E34 kerega 540i), ei ole ma siiski selle mõttega lõpuni läinud. Esiteks seetõttu, et ma olen sellega liiga palju vaeva näinud ja teiseks seetõttu, et mingi persekukkunud Eesti riik ei ole seda väärt, et ma 7-aastasele (ja jätkuvale) tööle käega löön. Lisaks veel see, et üsna kindlalt hakkaks ma sellest autost peale müümist puudust tundma, sõidan palju ma sõidan sellega.
Täpsustuseks- ma armastan EESTIMAAd, aga Eesti riigil (Kallas, Võrklaev, nendega seostuv OÜ Eesti Vabariik jne) ei ole EESTIMAAga mitte mingit pistmist, nende eesmärk on vaid ropendamine (rohepööre jne).
Ja nagu ksf KertP ütles, siis järjest rohkem ettevõtteid panevad uksi kinni- paraku paistab nii, et see tendents on järjest hoogustuv, vähemalt praeguse riigipoliitika taustal.
Aga mis puutub hobisõidukitesse, siis hoolimata sellest, et kuigi ma olen mõelnud (räägin küll praegu endast, kuigi ma ei ole ainuke), et müüks oma bemmi maha (kohe 30 aastat vana E34 kerega 540i), ei ole ma siiski selle mõttega lõpuni läinud. Esiteks seetõttu, et ma olen sellega liiga palju vaeva näinud ja teiseks seetõttu, et mingi persekukkunud Eesti riik ei ole seda väärt, et ma 7-aastasele (ja jätkuvale) tööle käega löön. Lisaks veel see, et üsna kindlalt hakkaks ma sellest autost peale müümist puudust tundma, sõidan palju ma sõidan sellega.
Täpsustuseks- ma armastan EESTIMAAd, aga Eesti riigil (Kallas, Võrklaev, nendega seostuv OÜ Eesti Vabariik jne) ei ole EESTIMAAga mitte mingit pistmist, nende eesmärk on vaid ropendamine (rohepööre jne).