12-11-2023, 03:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2023, 03:11 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(12-11-2023, 00:03 AM)Marko Kirjutas:Koormus ESIsillale väheneb kui tagaosa ÜLEkoormata (koormus seal suureneb jälle üle mõistlikkuse piiri), KOGUKOORMUS maapinnale suureneb! FÜÜSIKA! Näidake oma teadmisi masinate kaaludest, lisaseadmete mahtusest, betoonist, killustikust ja seal istmel istuva 110 kilo kaaluvast traktoristist ja mõelge, kui palju suureneb KOGU masina kaal ja surve esitelejele! Peale seda aktsiooni tuli "muinasaegsed" esirehvid UUTE vastu vahetada Päriselt! Pragunenud vanakesed said lihstalt kohe otsa...(11-11-2023, 23:47 PM)mutikas Kirjutas: Krt sellist möla pole ammu lugenud:taha aisadele raskust pannes,kasvad esisilla koormus
Vastupidi on kirjas, õigesti, koormus esisillale väheneb.
Ütleme nii et harjutuseks see betoonist auguta kaevukaas KK-10-1-2 tagakopas kaalub 340 kilo. Ilma nendeta ei kippunud tagarattad maas püsima... Ah et VÄHENDAS survet esisillale??? Kooli tagasi!!!! Jõuvektorite liitmine!!!
Muidugi sõidame me rendi-Avandiga esitratastel ja seda päriselt, sest rendimasinast on pohh! Enamus teeb sama ka tööandja masinatega! ISIKLIKU raha eest masinaid pidavad oskavad aga arvutada...