16-12-2023, 15:10 PM
(10-12-2023, 16:23 PM)2715 Kirjutas:Vanakooli 2,5D Transitil on sama süsteem ning küünlale lisaks magnetklapp, kuid mingit suurt survet seal küll olla ei saa kuna töötab anumast mida täidab kütuse tagasivool. Kui see täis siis lihtsalt voolab paaki tagasi. Ju siis ei eeldata et ainult hõõgküünal kütust kinni peaks.(10-12-2023, 16:01 PM)jaan mmc Kirjutas: Kas see pärineb näiteks Jumper / Ducato mootori küljest, kus küünlaid on 1 tk. ja asub sisselaskes ?Pärineb Perkinsi ja teiste vanemate mootorite küljest.
Eurooplased tegid keerukama süsteemi kus on eraldi magnetklapp mis starteriga aktiveeritakse ja sinna on mingi rõhuga kütust vaja ning ma niipalju ehitama ei hakanud.
Kindlasti on nad efektiivsemad ja teevad suurema tule.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.