19-12-2023, 10:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-12-2023, 10:40 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(19-12-2023, 09:33 AM)Aspelund Kirjutas: Kuidas saab 1948.aasta Roadmaster olla trofeeauto, seda mu aju ei võta.Väga suure tõenäosusega on see tehasetähisega K (teine koht VINis) ehk Antwerpeni tehases koostatud isend ja võis kuuluda liitlasvägede mõnele Kindralile Berliinis. 1949 SDV tekitamisega võis vabalt saada trofeeautoks mõnele tiblakindralile... Ei ole üldse küsimust! Samamoodi võivad olla trofeeautod 60'te Tšehhi pillid peale Praha Kevadet jne!
Antwerpeni tehase täpsed andmed on teadaolevalt kadunud, neid K-märgisega 50'te lõpu ja eriti 60'te GM'e ja ka just kalleid Buicke tuleb aga siiani Euroopas küünidest välja.