07-01-2024, 18:48 PM
(07-01-2024, 12:31 PM)alfredo Kirjutas: See võib küll osalt saunajutt olla, aga kuskilt on nagu meelde jäänud, et EU on meie elektrivõrkude olukorda silmas pidades miski regulatsiooni või direktiiviga paika pannud autodel kasutatava elektilise lisasoojenduse võimsuse. Seetõttu saavadki tootjad pakkuda 300W, mitte 3000W lahendust.EU teema pole ka võimatu, kuid kui mõtlema hakata siis lahja soojendusega jäävad igasugused probleemid ära. Pole neil ju mingeid termostaate ega veepumpasid. Kui nüüd
/---/
-30 juures üks plokiots keeb 2000W spiraali otsas aga jahutusvedelik on klimbis ning teise otsa (niipea) ei jõua siis head see ei tee. Rääkimata sellest kui voolikute vaheline versioon käigus.
Kui liiga kauaks sisse jääb pole ka probleemi, keema mootor ikka ei lähe. Siin võib miski direktiivi teema küll olla.
Kuigi variant 5 minutit hagu anda ning mootor pea leige on ka ahvatlev.
Siin üks belgia tüüp on graafiku teinud kuidas mootor soojeneb plokisoojendusega. Kahjuks küll algus ca -1 mis meil tundub väga soe praegu.

https://youtu.be/0hcg1l_coXU?t=130
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.