05-02-2024, 10:17 AM
Ei möödunud ka mul nädalavahetus diivanil. Otsustasin,et kuna auto läheb meedikutele evakuatsiooni autoks,teen asja võimalikult korralikult ja nii,et pärast häbi ei peaks tundma.
Seega raam. Noh olid augud siin ja seal. Tagasilla juures lõikasin kogu välimise külje ära ning teen uue külje. Seda põhjusel,et tagaosa ja kogu auto läheb natuke ka raskemaks kui ta tavaliselt on. Raami eesmisel osal piirdusin mädamate kohtade välja lõikamisega.
Siis järgmine probleem oli selles,et sisemusse oli vaja saada tagakoobaste juurde umbes 110mm lisaruumi. Egas midagi. Värsked mudakad alla ja sai ära mõõta,et palju kannatab koopast seest maha võtta. Ruumi jätsin ka arvestusega,et auto kõõlub ühe rattaga kusagil kännuotsas ja sild siis vildakil. No sain ligikaudse tulemi koos tambovi koefitsendiga,et turvaliselt 60mm saab maha võtta mõlemalt poolt. Ja nii ta siis läks. Nüüd peab kogu selle hunniku auke jälle kinni keevitama.
Seega raam. Noh olid augud siin ja seal. Tagasilla juures lõikasin kogu välimise külje ära ning teen uue külje. Seda põhjusel,et tagaosa ja kogu auto läheb natuke ka raskemaks kui ta tavaliselt on. Raami eesmisel osal piirdusin mädamate kohtade välja lõikamisega.
Siis järgmine probleem oli selles,et sisemusse oli vaja saada tagakoobaste juurde umbes 110mm lisaruumi. Egas midagi. Värsked mudakad alla ja sai ära mõõta,et palju kannatab koopast seest maha võtta. Ruumi jätsin ka arvestusega,et auto kõõlub ühe rattaga kusagil kännuotsas ja sild siis vildakil. No sain ligikaudse tulemi koos tambovi koefitsendiga,et turvaliselt 60mm saab maha võtta mõlemalt poolt. Ja nii ta siis läks. Nüüd peab kogu selle hunniku auke jälle kinni keevitama.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)