20-02-2024, 23:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2024, 23:17 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Nojah, see on jälle selline teki kiskumise teema. Kui linn asfalteerib mingi tänava, kus on 2 rida liiklusele ja 1 rida parkimisele näiteks 3 miljoni eest, siis põhimõtteliselt kulutatakse 2 miljonit nendele, kellel on vaja ühest kohast teise liikuda (sealhulgas bussiga, rattaga ja jalgsi) ja 1 miljon nendele autoomanikele, kes seal tänava ääres elavad. Ma ise kulutaks selle viimase miljoni millegi muu peale, sest parkimise korraldamine ei ole linna asi - kui ühistule on see oluline, siis lasku oma muruplatsile asfalt panna, või siis ehitatagu mitme maja peale parkimismaja vms. Aga hetkel on nii, et osadel bossidel on "oma" kohad avalikel tänavatel (olen isiklikult Roo tänaval sõimata saanud, kui selle koha hõivasin, ega muidugi minema ka ei sõitnud) ja teised vaadaku ise, kuidas saavad.
Tõele au andes muidugi lähtuge mu sõnadest, mitte tegudest - lükkasin oma kaubiku ka hetkel ajutiselt tänavale, sest hoovi ei mahtunud
Anoh ka sellele oli tegelt parkimiskoht juba enne ostmist planeeritud ja olemas, lihtsalt hetkel ajutiselt kasutamiskõlbmatu.
Tõele au andes muidugi lähtuge mu sõnadest, mitte tegudest - lükkasin oma kaubiku ka hetkel ajutiselt tänavale, sest hoovi ei mahtunud
