19-03-2024, 09:41 AM
Ei midagi uut ega huvitavat. Eelmise nädala õhtud ja nädalavahetus kulus Galloperi raami keevitamisele. Viimistlus on nii nagu on ja nii ka jääb. Õudus kuubis aga nüüd on tehtud. Kulus päris paras ports 2.5mm plekki. Ja 160.- plasmalõikur küll vahepeal minestas liiga pikalt lõikamise peale ära(mingi kuuma kaitse),aga peale jahtumist läks jälle edasi.
Eriti meeli köitev oli raamilt maha lõigata kellegi tropi poolt sinna keevitatud vinkli tükk, kuna kütusetoru oli sealt katki läinud ja kogu raami seest diisliga üle ujutanud. Ja loomulikult oli raam seest täis ka oksiidi ja liiva segu. Ning see omakorda diisliga leotatud.
Sisemised rattakoopad ka küljes. Juhipoolsel loomulikult lõikasin koopa natuke liiga kitsaks ja pidin nüüd sinna väikse riba vahele panema. Aga punktitud ta sai ja nüüd vaja kinni keevitada. Tark mõõdab 10 korda,loll lendab kohe plasmaga peale (Viimsi vanasõna)
Aeromotorsist said enamus sillajubinad ka tellitud (165.75)
Eriti meeli köitev oli raamilt maha lõigata kellegi tropi poolt sinna keevitatud vinkli tükk, kuna kütusetoru oli sealt katki läinud ja kogu raami seest diisliga üle ujutanud. Ja loomulikult oli raam seest täis ka oksiidi ja liiva segu. Ning see omakorda diisliga leotatud.
Sisemised rattakoopad ka küljes. Juhipoolsel loomulikult lõikasin koopa natuke liiga kitsaks ja pidin nüüd sinna väikse riba vahele panema. Aga punktitud ta sai ja nüüd vaja kinni keevitada. Tark mõõdab 10 korda,loll lendab kohe plasmaga peale (Viimsi vanasõna)
Aeromotorsist said enamus sillajubinad ka tellitud (165.75)
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)