04-04-2024, 17:31 PM
(04-04-2024, 16:12 PM)stretch Kirjutas:Üleminek tundub olevat ka järk-järguline. Nimelt üks huvitav detail jäi mulle silma mootori juures, et sama aastanumbriga (1964), aga 15 000 masinat noorem 403 omab veel 407 moootorile omast klapikambrikaant (õlilisamistoru tuleb otse alla), aga käesoleval autol on juba 408-mootori tüüpi nurga all õlivalamistoruga klapikambrikaas. Seega ehk tuleb kasuks ka tulevastele 403 taastajatele, et klapikambrikaane muutus jääb 1964. aastal kerenumbrite vahemikku 32824 ja 47579.(04-04-2024, 15:30 PM)olevtoom Kirjutas:(04-04-2024, 15:06 PM)Reinhold Kirjutas: ... 403 mäletan, et esimene kannel ja küljeliistud ja tagatuled olid hoopis teistsugused.
Ma ka tükk aega arvasin nii, aga see oli n.-ö. eksportversioon 403Э. "Tavaline" 403 erines 407-st seestpoolt (mootor, esisild, ...).
Targad raamatud väitsid kunagi, et 403 on ülemineku mudel 408-le. Nagu käesolevastki aktist näha võib, on üheks selliseks ülemineku detailiks ka rool, mis on veel valge, aga juba ülimalt moodsa 408 disainiga.