#9

IZ49 tagavedrustus oli üpriski suur edasiminek kui võrrelda seda oma eelkäijaga IZ350.
Enne seda vedrustus puudus.

Kuid insenerid on targad, alati teevad nii, et oleks võimalik edasi arendada.
Muidu nad jääksid ju töötuks.

Sel raamil on omanik teinud arenguhüppe omal jõul ning sinna on tehtud kinnitused IZ56 amordi jaoks kuna need olid hulga parema ehitusega.

Igal juhul on selline asi väärt säilitada nii nagu ta on ning võimalusel panna kokku, mitte utiili viia.

Sellised masinad on minu silmis isegi erilisemad kuna "prillikiviks lihvitud" masinaid tuleb pidevalt juurde.
Kuid selliseid "tuunjnguid" jääb pigem vähemaks.

Edu!

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Iz 49 - Autor: Assere - 20-02-2024, 18:23 PM
RE: Iz 49 - Autor: tõnn - 20-02-2024, 18:59 PM
RE: Iz 49 - Autor: Assere - 22-02-2024, 15:24 PM
RE: Iz 49 - Autor: Assere - 22-02-2024, 16:48 PM
RE: Iz 49 - Autor: tõnn - 22-02-2024, 16:59 PM
RE: Iz 49 - Autor: Assere - 22-02-2024, 17:02 PM
RE: Iz 49 - Autor: Assere - 20-04-2024, 16:47 PM
RE: Iz 49 - Autor: Assere - 14-05-2024, 11:40 AM
RE: Iz 49 - Autor: tõnn - 14-05-2024, 12:12 PM
RE: Iz 49 - Autor: Assere - 14-05-2024, 14:16 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne