19-05-2024, 22:58 PM
Kuna korraga käib kolme auto ehitamine,siis panen eraldi need.
Ühist niipalju,et Galloperile ja Sorondile sain uued kütusepaagid lammutusest. Galloperi oma oli 50.- aga Sorondi oma eest pidin välja käima 150.-
Sorondi paak lekkis siis valtsimise koha vahelt. Ehk suht lootusetu võimalus parandada. Aga no vahetamine võrreldes Galloperi paagiga nagu jalutuskäik pargis
Kõik kinnituse poldid tulid lõdvalt lahti ja kõik tundus sujuvat.
Või noh peaaegu. Vana paaki eemaldades selgus,et raam paagi tagant ka mäda. Sai sinna lapp peale keevitatud. Uuel paagil oli üks polt puruks keeratud ja sai see ka korda tehtud.
Uus paak alla ja kohe kuivem ja parem tunne. Kõik neli logarit sai ka soetatud ja alla installeeritud
Siis sai ka kärukonksule pistik pandud. Samuti sai proti mudakate asemel ostetud A/T rehvid ja need ka alla lastud panna.
Ühist niipalju,et Galloperile ja Sorondile sain uued kütusepaagid lammutusest. Galloperi oma oli 50.- aga Sorondi oma eest pidin välja käima 150.-
Sorondi paak lekkis siis valtsimise koha vahelt. Ehk suht lootusetu võimalus parandada. Aga no vahetamine võrreldes Galloperi paagiga nagu jalutuskäik pargis

Või noh peaaegu. Vana paaki eemaldades selgus,et raam paagi tagant ka mäda. Sai sinna lapp peale keevitatud. Uuel paagil oli üks polt puruks keeratud ja sai see ka korda tehtud.
Uus paak alla ja kohe kuivem ja parem tunne. Kõik neli logarit sai ka soetatud ja alla installeeritud
Siis sai ka kärukonksule pistik pandud. Samuti sai proti mudakate asemel ostetud A/T rehvid ja need ka alla lastud panna.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)