10-06-2024, 23:06 PM
(10-06-2024, 19:42 PM)diselist Kirjutas:See on veidi samamoodi nagu garaazi koristamise või tööriiete pesemisega. Ühest küljest nagu võitlus tuuleveskitega - varsti on ju jälle ruum segamini ja riided mustad. Kuid ikka koristad tööruumi ja pesed riideid. Vanasõidukina tunnustamine on tähtis päev, kus hindamisele esitatav sõiduk peab käsiraamatu järgi olema puhas. Võrdlus toimub sisuliselt uue autoga - sellisena nagu ta tehase väravast välja sõitis. Loomulikult ei oodata, et veermik oleks tolmukübemeteta või poripritsmeteta. See ekspluatatsioonilise määrdumise hindamine on alati tunnetuslik ja sõltuvuses ka sõiduki enda üldisest seisukorrast. Värskelt reastuareeritud sõiduki puhul ollakse nõudlikumad, säilinud sõiduki puhul antakse rohkem andeks. Ju siis selle sõiduki puhul asjatundjad leidsid, et ei ole põhjust hindamist katkestada ja nõuda sõiduki puhastamist, kuid veermiku detailid olid siiski sedavõrd määrdunud, et peeti vajalikuks motiveerida omanikku rohkem pingutama originaalsema tulemuse saavutamiseks.(10-06-2024, 17:21 PM)Andres_T Kirjutas: 05.06.2024 väljastati akt nr 1327 sõidukile Mercedes-Benz 500 SE, 1986, registreerimismärk A724Mis on eksplutatsiooniline määrdumine? Silla ja jõuülekande detailidel nö.õlised näpujäljed?
Auto määrdub põhja alt nii ehk naa.
Või ma sain aktist valesti aru ,päris palju protsendipunkte sinna nahka läinud.
Sõiduki hindamisel sõltuvad punktid nii originaalsusest kui ka seisukorrast. Täiesti originaalne, kuid porise õliga kaetud või roostes detail võib punktid viia nii madalaks, et lvendit ei ületagi. Vanasõidukina tunnustamise käsiraamat on vanasõiduki registri lehel ka kättesaadav.