11-06-2024, 10:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-06-2024, 10:56 AM ja muutjaks oli isandpauk.)
Nädalavahetusel ajasin kahvlid mulda ja lasin mootorist koid välja. Kopa kallutusel on nüüd kasutusel jämedamad voolikud-liitmikud jagajast alates ning kallutus toimib normaalselt. Kopa hammustus on veel vanade voolikute ja ühendustega ning seetõttu veel uimane ja suurt koormust tekitav. Eks selle käib järgmisena üle.
Üldiselt võib masina jõudlusega rahule jääda. 400-se Avantiga kokkuveetud pinnase lükkas vabalt torni kokku. Hunniku kõrgus sai vabalt 3+ meetrit ja oleks saanud rohkemgi. Iselõigatud kalasaba muster rehvidel toimib normaalselt. Kui mast ja kopp on vastu põrandat lastud, siis kaabib üsna lihtsalt aga see mure laheneb kohe, kui veidi masti kergitades mass vedavatele ratastele paigutada.
Vabandan ette niru helikvaliteedi pärast. Kaameramees hoidis vist näppu mikrofoni ees.
video link: https://youtu.be/RiKM6BCEKU0
Üldiselt võib masina jõudlusega rahule jääda. 400-se Avantiga kokkuveetud pinnase lükkas vabalt torni kokku. Hunniku kõrgus sai vabalt 3+ meetrit ja oleks saanud rohkemgi. Iselõigatud kalasaba muster rehvidel toimib normaalselt. Kui mast ja kopp on vastu põrandat lastud, siis kaabib üsna lihtsalt aga see mure laheneb kohe, kui veidi masti kergitades mass vedavatele ratastele paigutada.
Vabandan ette niru helikvaliteedi pärast. Kaameramees hoidis vist näppu mikrofoni ees.
video link: https://youtu.be/RiKM6BCEKU0
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.