15-06-2024, 10:40 AM
Minu kollasel kolekahveltõstukil, mis on algselt sama punane olnud nagu viimasel pildil, tuleks ka käigukasti õli mingi hetk ära vahetada. Kui saad mõne sõnaga kirjeldada, kus on punn, mis õli mark peab olema, kuidas taset kontrollida ja kk õli kogus, siis oleks igati abiks.
Minu masinal lekivad veel paar rooli hüdrosilindrit, mis vajavad uusi tihendeid. Mootor ja kk üllataval kombel ei leki.
Silla kohta ei tea, ei ole sinna sisse vaadanud. Isegi, kui seal on lukk, siis mis põhjusel seda peaks kasutama tõstukil mille parim omadus on überväike pöörderaadius? Sild on ka ju volvolt, kui seal mingi lukk on, siis lihtsalt silla päritolust tulenevalt?
Mingi hetk peaksin ka pidurid üle käima, üks pool ainult hetkel pidurdab ja sellise raske masinaga on see vahel ohtlik.
Tollkeermete probleem on jah. Midagi ära ei tohi visata. Hankisin isegi tollkeermega puuride/lõikurute komplekti. Kohtadest, kus polt käib läbi ja mutter ette, saab laenata tollkeermega polte neid meetermõõdus olevatega asendades.
Minu masinal lekivad veel paar rooli hüdrosilindrit, mis vajavad uusi tihendeid. Mootor ja kk üllataval kombel ei leki.
Silla kohta ei tea, ei ole sinna sisse vaadanud. Isegi, kui seal on lukk, siis mis põhjusel seda peaks kasutama tõstukil mille parim omadus on überväike pöörderaadius? Sild on ka ju volvolt, kui seal mingi lukk on, siis lihtsalt silla päritolust tulenevalt?
Mingi hetk peaksin ka pidurid üle käima, üks pool ainult hetkel pidurdab ja sellise raske masinaga on see vahel ohtlik.
Tollkeermete probleem on jah. Midagi ära ei tohi visata. Hankisin isegi tollkeermega puuride/lõikurute komplekti. Kohtadest, kus polt käib läbi ja mutter ette, saab laenata tollkeermega polte neid meetermõõdus olevatega asendades.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.