19-06-2024, 08:38 AM
(19-06-2024, 08:09 AM)nastik Kirjutas: ... on kustutieksperdi õpetussõnad, et pulber võib põhja vajuda ja ära paakuda. Selle vastu aitab raputamine. Ja 2000 km haagises sõitu on igatahes väga korralik raputus.
Märkus õige, aga tõhusam oleks kustutid raputamise ajaks kummuli keerata. Siis hakkab pulber pütis liikuma ja hästialanud paakumine lõpeb. Mõni kustuti on tahtnud mitut kummihaamri kolakat saada enne, kui hakkab julgustavat sahinat kostma. Mida ei ole ilmselgelt mõistlik teha Ukrainassesõiduks. Mis kenasti pulbri liikuma sunnib, on ladustamine transpordiks külili. Paraku tähendab see teistmoodi koormakujundust... Püsti on neid tõhus tihedaks koormaks laduda.
Manomeetrinäitu kuidagi kodustes oludes kontrollida ei saa tõesti Kerge kops millegiga manomeetri külje pihta küll ehmatab tühja padruni külge "rohelisse alasse" kinniroostetanud nõela vahel liikuma, aga mitte alati.
Õnneks pulberkustuti pulber summutab tuld ka kustutist välja valades ja peoga tulekoldesse visates, aga olukorra arenedes pole ju enam aega kangivajutusele mittereageerivat kustutit lahti keerama hakata... On olnud vajadus paar korda tarbida.