06-07-2024, 09:18 AM
Asi pole selles mida sa remondid. Olgu see soront või frontera või krt teab mis liikur. Kurb on see,et kui pöörduda nii öelda oma ala spetside poole (nimekad töökojad),siis suure tõenäosusega puudub seal reaalne pädevus ja tahe tegeleda mingi tavapärasest erineva anomaaliaga. Ehk kui arvuti näitab,siis nii on ja vahetame jupi ära. Krt ei läinud korda. No paneme siis järgmise uue jupi. Toome siis näite ka frontera maailmast. Kiirendades viskab põlema mootori tulukese ja vähendab võimsust. Arvuti näitab vigast gaasipedaali andurit ja EGR solenoidi. Lappasin neid doonoritelt vasakult paremale ja paremalt vasakule. Ikka sama viga. Lõpuks sain info,et alustama peab vaakumvoolikutest ja siis edasi vaadata. Uued voolikud ja võluväel said korda nii EGR kui gaasipedaali andur . Pajero spordil diagnoositi KSP viga. Raske käivitus ja ei lähe korralikult pöördesse. Kalkulatsioon oli muljetavaldav. Reaalne viga peitus kahes vaakum solenoid lülitis. Hind oli äkki 120.- kohalikku korralike OEM solenoidide eest(hiina omasid peab ostma mitu tükki ja lootma,et mõni ka reaalselt töötab). jne
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)