19-07-2024, 09:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-07-2024, 10:02 AM ja muutjaks oli nastik.)
Üldiselt käivad viimased ettevalmistustööd järgmisel nädalal Ukraina poole startivate autodega. Eile vahetas Rene01 oma Sorentol õli, määris kardaaniriste, õhutas pidureid ja möllas auto all terve õhtu. Üleeile toimetasid garaaži ees oma sõidetava Sorento kallal 3 doktorikraadiga autoremondilukkseppa. Parandatud sai paak, vahetatud õli ja filtrid sh kütusefilter, paigaldatud eelsüüteküünaldele terve latt jms.
Hr A on viimased päevad tööd teinud Passati kallal. Pidurid on korda saanud - vahetatud torud, klotsid, sadulates remondikomplektid, vahetatud esimesed vedrud, remonditud esimene juhiakna tõstuk. Lisaks õlid, filtrid ja igasugused muud pisiasjad
Kuna mu enda sõidetav Sorento paistab korras olevat siis olen sellel nädalal teistel nõu ja jõuga abiks olnud. Esmaspäeval hakkasin siiski Mazda kastikal esisillas amorte ja šarniire vahetama. Peale lahti võtmist selgus kõigi remondimeeste lemmik - uute ülemiste šarniiride augud ei sobinud. Ladusin kokku tagasi ja tellisin uued. Eile panin teisena tellitud pulikad külge.
Esisillast ära tulnud jupid:
See ei ole kahjuks kõik, sest avastasin, et ülemiste õõtsade tagumised puksid on ka logedad, vahetamist vajavad mõlemal pool veovõlli kaitsekummid ja laagreid tuleb tihedamaks keerata. Samas ei osanud ma esimesi rumme laiali lammutada. Aga pole hullu. Millalgi saabub Ukrainast tagasi Isandpauk ja ta on manuaalsete rummulukkude ja kõige seal taga peituva ekspert. Imelik muidugi, et seda tüüpi rummudest Youtubis ühtegi videot ei leidu.
Vahepeal kui uued liigendid ei olnud veel kohale jõudnud üleeile mõtlesin, et uurin, mis Vormsi Sorentol ees kigiseb. Panin käima ja tühjaks jooksis hoopis jahutusvedeliku paisupaak. Leidsin uue, mille paigaldamiseks tuli eemaldada mittetöötav Webasto. See aga tähendas jahutusvoolikute ümber vedamist. Kokku võttes täiesti tühja koha pealt terve õhtu nokkimist.
Hr A on viimased päevad tööd teinud Passati kallal. Pidurid on korda saanud - vahetatud torud, klotsid, sadulates remondikomplektid, vahetatud esimesed vedrud, remonditud esimene juhiakna tõstuk. Lisaks õlid, filtrid ja igasugused muud pisiasjad
Kuna mu enda sõidetav Sorento paistab korras olevat siis olen sellel nädalal teistel nõu ja jõuga abiks olnud. Esmaspäeval hakkasin siiski Mazda kastikal esisillas amorte ja šarniire vahetama. Peale lahti võtmist selgus kõigi remondimeeste lemmik - uute ülemiste šarniiride augud ei sobinud. Ladusin kokku tagasi ja tellisin uued. Eile panin teisena tellitud pulikad külge.
Esisillast ära tulnud jupid:
See ei ole kahjuks kõik, sest avastasin, et ülemiste õõtsade tagumised puksid on ka logedad, vahetamist vajavad mõlemal pool veovõlli kaitsekummid ja laagreid tuleb tihedamaks keerata. Samas ei osanud ma esimesi rumme laiali lammutada. Aga pole hullu. Millalgi saabub Ukrainast tagasi Isandpauk ja ta on manuaalsete rummulukkude ja kõige seal taga peituva ekspert. Imelik muidugi, et seda tüüpi rummudest Youtubis ühtegi videot ei leidu.
Vahepeal kui uued liigendid ei olnud veel kohale jõudnud üleeile mõtlesin, et uurin, mis Vormsi Sorentol ees kigiseb. Panin käima ja tühjaks jooksis hoopis jahutusvedeliku paisupaak. Leidsin uue, mille paigaldamiseks tuli eemaldada mittetöötav Webasto. See aga tähendas jahutusvoolikute ümber vedamist. Kokku võttes täiesti tühja koha pealt terve õhtu nokkimist.