19-07-2024, 10:16 AM
(19-07-2024, 08:53 AM)M.R. Kirjutas: Kas " seltskonnas viibimine" ja "asja eesmärgi" teadmine on kuidagi erilist äramärkimist vajav teave?
Inimene küsis, ma vastasin, kuna oman Pajero Sporti ja L-200. Mõlemaga on see läbi käidud etapp.
Ühel klapi/torumädanik, teisel membraanimädanik.
Ma nüüd palun veelkord vabandust ette ja taha, et julgen veelkord noka lahti teha.
Vilkuv tuli räägib, et esisilla muhv ei ole lahutatud. See tähendab täiendavat kütusekulu.
Hei!
Võtame kõik rahulikult. M.R. - jagad head infot, tänud!
Linnukesel ka õigus oma kohalolu ära märkida - ta on tõesti olnud korduvalt juures kui me teeme otsuseid, kas probleem rubriigist "lõppkiirust ei mõjuta" väärib aja ja raha kulutamist.
Amatöörile on infot lihtsalt natuke vähesel määral.
Võhiku lisaküsimused:
- Kas praeguse seisuga on oht, et midagi eskaleerub kiirelt halvemaks või on kütusekulu ainuke probleem?
- Kas probleemi lahendamiseks tuleb vahekast alt võtta, laiali lammutada, kokku panna?
(mispuhul ma kaaluks ka terviku vahetamist olenevalt hinnast. Nt Sorento katkise vahekasti oleme me huvi pärast lahti võtnud ja seejärel otsustanud, et see jääb väljapoole meie remondipädevust kuni neid doonoritelt või mõistliku € eest võtta on)
Ma olen ise ikka veel see tobe optimist, kes teate "vaheta see vidin ära" peale kujutab endale esmalt ette mugavalt ligipääsetavas kohas kahe hästimääritud poldiga kinnitatavat vidinat. Ja siis tuleb auto juures masendus peale kui vidina vahetamiseks tuleb pool mootorit laiali võtta, keerates polte, mis on juba koosteliinil tehaseroostega varustatud.