20-07-2024, 08:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-07-2024, 08:36 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(19-07-2024, 08:07 AM)Sm.Samajev Kirjutas: ...
See rahva suunamine ühisktranspordi peale töötab paberil aga praktikas on takistusi. Kust võetakse kõik need bussid ja bussijuhid, kes neid maaliine ja kohti läbi sõita jõuavad? ...
Vale eeldus, et buss tuleb maaka juurde. Ei ole kunagi tulnud ega hakka tulema. Et seda valet ikka ja jälle üritatakse kõlavate sõnadega tiražeerida, näitab vaid kirjutajate-rääkijate küünilisust.
Kogu see plaan on selgelt kaldu inimeste maalt asulatesse äratõmbamise suunas. Tühjaksjäänud maa on ärikatele (mitte segi ajada ausate ettevõtjatega!!!) kasulik mitmel viisil.
Ning kui rahvas kord juba kokku on aetud, saab sellega (rahvas on sootu-näotu ja tihti ka arutu mass, mitte arukate üksikuindiviidide kogum) juba õige huvitavaid ökonoomitamisi ette võtta.
Praegune maksuplaan annab selgelt mõista vaesemale rahvale, et nende susserdamised on riigile pinnuks silmas. Loosungid kõlavad ju ilusti:
1) vähem saastav maksab vähem! Et selle "vana ja saastava" tootmiseks on ressursid juba kulutatud ja edasine kasutamine on üsna vähekulukas, ei huvita kedagi

2) uuem maksab vähem! Arusaadav, FIAT-rahal põhinev püramiidskeemi põhimõttel toimiv maailmamajandus on jõudmas küllastumise faasi ja hakkab oma raskuse all kokku kukkuma. Kõik vahendid rahvast kulutama saada on head!
3) kõik maksavad võrdselt! Aga jõukamatel on võimalus teha valikuid, mille korral maksta kas üldse ei tule või moodustab maks nende sissetulekust tühise osa. 300 € on kolmandik (33,3333.....%) 900-eurost netopalka saavale üksikvanemale aga vaid kolmekümnekolmandik (ehk 3,33333.....%) 9000-eurost netopalka saavale lastetule üksikule pooljuhile.
Nii "romusõidukite probleemi" kui "üleautostumise probleemi" oleks saanud lahendada ka teisiti, aga valiti üsna räige viis rahvale koht kätte näidata. Ning kuivõrd kaks kolmandikku meie rahvastikust elab "linnalises asusutuspiirkonnas", ongi külmalt kalkuleerides loogiline ja demokraatlik ülejäänud kolmandikust lihtsalt üle sõita.
Siit tekib muidugi kiusatus küsida, et miks me üldse peame nii hinnalist moodustist, nagu Eesti Vabariik, mis pole kuskilt otsast jätkusuutlik oma väiksuses. Viimane aeg konsolideerida meid mõne jõukama riigi koooseisu. Mina valiks Taani krooni alluvuse
