06-08-2024, 02:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-08-2024, 02:41 AM ja muutjaks oli Mahno.)
Ratastega ühel pool, prooviks nüüd originaalse TZ käru ka kallutama teha. Originaalis on tal kallutusteljeks tagasild, mistõttu ei kalluta ta oluliselt rohkem, kui keskmine tiki treiler - tagumine serv läheb vastu maad. Kandejõud on paberite järgi 1 tonn, reaalselt üle 2 tonni väga peale ei mahu
Originaalraam on ümarast torust 80x5.
Esialgse mõttena tegin postitusele lisatud joonise. Vabandan, pole selle ala inimene, ma ei osanud päris kõiki detaile joondada ja pole päris sirge tegelikult kõik. Endapoolsed lisandid said kandilisest torust 80x40x4 ja 80x80x4. Joonis on lihtsustatud st nurkadesse kolmnurksed tugevdused on planeeritud, aga ma ei hakanud neid hetkel maalima. Tagumine toru on valitud suurema ristlõikega, sest selle peale tahaks 80x40x4 torust hinged teha ja sel juhul laiused klapiksid.Tiisli otsas on hetkel veopea 50mm kuulile, risti toru otsas on rattad, 16" ja rehv oli 205/75r16 kui ma ei eksi st nii laiem kui suurem originaalist. Kast on planeeritud jääma toetuma hingedega tagumisele kandilisele torule, lisaks originaaltugedega kummaltki poolt ristitorule ja eest otsast tiislile.
Küsimused ekspertide klubile:
1. Kas midagi on selgelt ala- või üledimensioneeritud
2. Raami ja kasti vahe on kõigest suurusjärgus 14 cm. Kuidas kallutussilinder oleks mõistlik paigutada tingimustel, et:
a) kallaks kindlalt kuni 2t maha
b) oleks hinna mõttes võimalikult odav
c) et ta ei kujutaks endast alt välja ulatuvat ankrut.
Kasti kõrgemale tõsta on muidugi võimalik, aga kuna laadimiseks on pisike kubota, siis väga ei tahaks - mida kõrgemale koppatõsta, seda vähem ta traktori ninast ettepoole ulatub.
Originaalraam on ümarast torust 80x5.
Esialgse mõttena tegin postitusele lisatud joonise. Vabandan, pole selle ala inimene, ma ei osanud päris kõiki detaile joondada ja pole päris sirge tegelikult kõik. Endapoolsed lisandid said kandilisest torust 80x40x4 ja 80x80x4. Joonis on lihtsustatud st nurkadesse kolmnurksed tugevdused on planeeritud, aga ma ei hakanud neid hetkel maalima. Tagumine toru on valitud suurema ristlõikega, sest selle peale tahaks 80x40x4 torust hinged teha ja sel juhul laiused klapiksid.Tiisli otsas on hetkel veopea 50mm kuulile, risti toru otsas on rattad, 16" ja rehv oli 205/75r16 kui ma ei eksi st nii laiem kui suurem originaalist. Kast on planeeritud jääma toetuma hingedega tagumisele kandilisele torule, lisaks originaaltugedega kummaltki poolt ristitorule ja eest otsast tiislile.
Küsimused ekspertide klubile:
1. Kas midagi on selgelt ala- või üledimensioneeritud
2. Raami ja kasti vahe on kõigest suurusjärgus 14 cm. Kuidas kallutussilinder oleks mõistlik paigutada tingimustel, et:
a) kallaks kindlalt kuni 2t maha
b) oleks hinna mõttes võimalikult odav
c) et ta ei kujutaks endast alt välja ulatuvat ankrut.
Kasti kõrgemale tõsta on muidugi võimalik, aga kuna laadimiseks on pisike kubota, siis väga ei tahaks - mida kõrgemale koppatõsta, seda vähem ta traktori ninast ettepoole ulatub.