07-08-2024, 23:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2024, 23:21 PM ja muutjaks oli nastik.)
(07-08-2024, 22:59 PM)Telc Kirjutas: Parem kui poleks seda kardaani autole külge riputanud. Tuju sai ära rikutud.See on kummaline, sest selle foorumi arutelu põhjal peaks kõik pre-facelift 2,5L diiselSorentod olema ülekandega 4,181. Ja post-facelift masinaid ega juppe meil olla ei tohiks. Samas meenub, et ka mul oli autom ja manu tagadifrid tõestatult erinevad, sest lõpuks vahetasin sisud ära ja lugesin planetaari hambad üle.
Proovisõit ilmutas järgmist:
- kardaan töötab.
- esisilla lülitamiseks kasutav kompressor töötab.
- esimene diferentsiaal töötab samuti.
AGA
Tagarattad hakkasid nelikuga sõites kaapima. Difri ülekanne on vale.
Valikute tegemise koht - kas üritada leida õige ülekandega differ või lammutada "põrsad" laiali ja üritada vahetada membraan.
Nende sorentosildade ja vahekastidega on paras keemia. Erinevaid vahekaste on juba piisavalt palju, et vahetuse leidmine on paras limbo.
Esidifreid on ka õhuga lülitatavaid ja elektriga juhitavaid. Ja nagu selgus ka sama lülitusega on neid erinevate ülekannetega.
https://www.kia-forums.com/threads/2003-...io.350948/
Diesel 2.5 WGT M/T 4.181 (White) [??]
Diesel 2.5 VGT M/T 3.727 (Red) [Post-Facelift]
Diesel 2.5 WGT A/T^ 3.333 (Green) [Post-facelift]
Diesel 2.5 VGT A/T 3.333 (Green) [Post-facelift]
Gasoline 3.3/3.8 A/T 3.333 (Green) [Post-Facelift]
Gasoline 3.5* 4.181 (?) [Pre-facelift]
Gasoline 2.4 4.875 (?) [Pre-facelift]
WGT = 138bhp Waste Gate Turbo
VGT = 170bhp Variable Geometry Turbo
* Possibly both M/T and A/T (we only had A/T in UK). Manual copy I have does not specify.
^ Post-Facelift with WGT diesel are known to exist in South Afric