19-08-2024, 23:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2024, 23:53 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Vahepeal sai käidud perega korra Rumeeniat avastamas. Kuna UA sõit lükkus vahepeal edasi minust mitte olenevatel asjaoludel,siis nüüd jälle planeerimine käimas.
Reisil olles juhtus Sorentoga väike äpardus. Nimelt oli töölisel mul vaja korra kasutada natuke mahukamat autot. Lubasin võtta Sorento. Tagasiteel Pirital foori taga lastes klaasile vett viskas Soront armatuuri alt mööda A-piilarit salongi ikka korraliku dzinni. Ehmatus oli mega. Peale esmast uurimist tiriti auto nööri otsas tööle tagasi.
Naastes siis tirisime sisse ja vaatasime lähemalt. Kärssama oli läinud üks moodul mis juhib kojamehi,pritsipoisse,kesklukku,bensuluugi avamist ja tagaklaasi avamist ja mingit asja veel. Tagant järgi tuli ka välja,et kui lahkusin reisile panin autol uksed lukku. Kui tööline autot võtma läks olid aga kõik lukud lahti. Ja sees oli kerge kõrbekas. Aga ta pidas seda pigem sooja ilma tõttu tekkinud plastiku lõhnaks. Lisaks ei avanenud bensuluuk salongist(avas tagant nöörist tõmmates) ja ka kesklukk ei töötanud enam.
Üldiselt olen jube õnnelik,et see soront ei läinud kärssama teiste autode vahel ja,et see juhtus just nüüd enne UA-sse sõitmist. Ja loomulikult,et ta seal teepeal päris maha ei põlenud. Nii,et vahset on see hoopis hea,et nii läks tänu vaidlusele riigiametiga ja sõit edasi lükkus.
Ksf Nastik pakkus asenduseks sobilikku karbikest koos uue pistikuga doonori küljest. Kuna see aga Saares on,siis sai otsustatud,et paneme pakikasti ja jõuab kiiremini kui ta ise sealt tagasi tuleks. Aga vahest omniva ju ikka üllatab ja nii ka seekord. Ilmselt jõuab Nastik käia nii mandril kui ka tagasi enne kui omniva oma töö tehtud saab.
Aga oodates saangi maha harutada mingi super topelt alarmisüsteemi ja lahti harutada ka kokku sulanud juhtmepundi.
Reisil olles juhtus Sorentoga väike äpardus. Nimelt oli töölisel mul vaja korra kasutada natuke mahukamat autot. Lubasin võtta Sorento. Tagasiteel Pirital foori taga lastes klaasile vett viskas Soront armatuuri alt mööda A-piilarit salongi ikka korraliku dzinni. Ehmatus oli mega. Peale esmast uurimist tiriti auto nööri otsas tööle tagasi.
Naastes siis tirisime sisse ja vaatasime lähemalt. Kärssama oli läinud üks moodul mis juhib kojamehi,pritsipoisse,kesklukku,bensuluugi avamist ja tagaklaasi avamist ja mingit asja veel. Tagant järgi tuli ka välja,et kui lahkusin reisile panin autol uksed lukku. Kui tööline autot võtma läks olid aga kõik lukud lahti. Ja sees oli kerge kõrbekas. Aga ta pidas seda pigem sooja ilma tõttu tekkinud plastiku lõhnaks. Lisaks ei avanenud bensuluuk salongist(avas tagant nöörist tõmmates) ja ka kesklukk ei töötanud enam.
Üldiselt olen jube õnnelik,et see soront ei läinud kärssama teiste autode vahel ja,et see juhtus just nüüd enne UA-sse sõitmist. Ja loomulikult,et ta seal teepeal päris maha ei põlenud. Nii,et vahset on see hoopis hea,et nii läks tänu vaidlusele riigiametiga ja sõit edasi lükkus.
Ksf Nastik pakkus asenduseks sobilikku karbikest koos uue pistikuga doonori küljest. Kuna see aga Saares on,siis sai otsustatud,et paneme pakikasti ja jõuab kiiremini kui ta ise sealt tagasi tuleks. Aga vahest omniva ju ikka üllatab ja nii ka seekord. Ilmselt jõuab Nastik käia nii mandril kui ka tagasi enne kui omniva oma töö tehtud saab.
Aga oodates saangi maha harutada mingi super topelt alarmisüsteemi ja lahti harutada ka kokku sulanud juhtmepundi.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)