21-08-2024, 23:11 PM
(21-08-2024, 22:50 PM)kiljotiin Kirjutas:
- Info, mida ma ei leidnud. Kindluse mõttes küsiks üle. Esimene silinder on ikka Jumzil rihmaratta poolne? Tean, et on sõidukeid, millel loendatakse silindreid kasti poolt. AGa siiamaani välistanud kuna vene tehnika`?
- Kui pump ja pihustid on vett saanud, kas läbi nende võib olla sattunud vesi silindrisse? Kui isegi on sattunud, siis peaks mootor kinni olema ( aastaid seisnud), aga mootor käib ilusti ringi.
- On kellelgi ette tulnud, et kompressioon on tsipa madalamad ja käima ei saa?
- Vahepeal arvasin, et äkki jätab klapid lahti ,kuna paks tökat üli vanast ajast sees. Aga ta ei käi nagu õmblusmasin ringi.
Kütus jõuab pihustiteni ilusti, pumba otsast ka mitut moodi proovinud - et varasemaks. MItte midagi. Tunne, et kas jäänud miagi kahe silma vahele või ongi kuskil mootori sees mingi kala juures. Tõesti kaan maha ja piiluda silindritesse. Äkki midagi uut paistab silma.
Vesi saab mootorisse kas lahtise korstna kaudu, kui väljalaske klapp on avatud. Või kondents, mis tekib pidevate külma ja kuuma tsüklitega. Kui pumbas või pihustites on juba vesi olnud siis need on tehniliselt utiilsed. Sealt kaudu +filter võib vett sattuda toitesüsteemi aga mitte nii palju,et mootorit kinni võtta.
Jumz töö järjekord on 1-3-4-2 alustades esimese rihmaratta poolsest otsast silindrite lugemisega. Osadel D-65 pole tõepoolest ainsatki märki rihmarattal, seega tuleb võtta klapikambri kaas maha ja vaadata,millal sulgub esimese silindri sisselaske klapp ja hakkab kergelt avanema väljalaske klapp. Kergeim moodus on ajada mootorit läbi käivitusmootori käsitsi vändates rigi. Kui soov pole lehtvõtmega rihmaratta otsast keerata.
Madal kompressioon otseselt ei sega, kui tegu on käivitusmootoriga masinaga. Küll aga võib probleem olla vale pritsenurk või ajastus. Või halb kütuserõhu/tagasivoolu klapp. Vahest on ka juhus olnud,et etteandepump on laip olnud. Teoreetiliselt peaks sul toitesüsteemi etteanne korras olema, võttes arvesse kirjeldust.
Kuid ise asi on, kas pihusteid on kontrollitu? Missuguse kütuse rõhupeal nad avanevad? Kas otsades tuleb aurustunud kütust või mingid pisikesed joad?
Pumpa UTN 5 ei saa valesti külge panna kui just keegi pole varem pumpa valesti stendinud ja pritsenurgad mööda pannud.