31-08-2004, 10:35 AM
Kulunud laagrid ise küll mittekuidagi ei põhjusta \"kompresiooni kadu karterist\"... tavaliselt on need põhjuseks simmerlingi kulumisele... ja ka siis tavaliselt ei kao mitte ära \"kompresioon\", vaid hakkab hoopis lisaõhku sisse imema.
Ükski karpasse paigaldatud piiraja ei käitu niimoodi, nagu eelpool kirjeldatud! Karpa piirajate puhul on enamjaolt tegu tavalise sisselaske lõõri ava piirava seibiga ja see annab tunda koguaeg.
Teine, mis karpas kasutatakse on lihtsalt \"pulk\" siibri kohal, mis ei lase lihtsalt gaasisiibril lõpuni avaneda...
aga antud situatsioonis, kui on jutt vanadest vene masinatest, ei ole mõtet piirajatest üldse rääkida...
Ükski karpasse paigaldatud piiraja ei käitu niimoodi, nagu eelpool kirjeldatud! Karpa piirajate puhul on enamjaolt tegu tavalise sisselaske lõõri ava piirava seibiga ja see annab tunda koguaeg.
Teine, mis karpas kasutatakse on lihtsalt \"pulk\" siibri kohal, mis ei lase lihtsalt gaasisiibril lõpuni avaneda...
aga antud situatsioonis, kui on jutt vanadest vene masinatest, ei ole mõtet piirajatest üldse rääkida...