11-09-2024, 17:33 PM
Proovin uuesti. § 12 on M1 ja § 12 on N1 kategooria sõidukitele, kuid maksu arvutamise üldpõhimõte on sama.
Kui puudub WLTP-metoodiga arvutatud CO2 näit, siis arvutatakse selle referentsväärtus (ehk võrreldav väärtus) välja vastavalt § 12 lg 3 või 13 lg 3 kirjeldatud valemile. Kui tulemus on kätte saadud, siis asetatakse see referentsväärtus lõikes 1 olevasse valemisse tulenevalt § 12 lg 6 ning § 13 lg 7. Veidi kohmakalt on need sätted sõnastatud, kuid mõte on selles, et kui on välja arvutatud CO2 referentsväärtus kolmandas lõikes oleva valemi alusel, siis maksustatakse saadud tulemus samamoodi nagu § 12 lg 1 p 2 ja § 13 lg 1 p 2 kohaselt arvutatakse sõidukile, millel on WLTP-metoodi alusel arvutatud CO2 emissioon juba registreerimistunnistusel olemas.
Kui puudub WLTP-metoodiga arvutatud CO2 näit, siis arvutatakse selle referentsväärtus (ehk võrreldav väärtus) välja vastavalt § 12 lg 3 või 13 lg 3 kirjeldatud valemile. Kui tulemus on kätte saadud, siis asetatakse see referentsväärtus lõikes 1 olevasse valemisse tulenevalt § 12 lg 6 ning § 13 lg 7. Veidi kohmakalt on need sätted sõnastatud, kuid mõte on selles, et kui on välja arvutatud CO2 referentsväärtus kolmandas lõikes oleva valemi alusel, siis maksustatakse saadud tulemus samamoodi nagu § 12 lg 1 p 2 ja § 13 lg 1 p 2 kohaselt arvutatakse sõidukile, millel on WLTP-metoodi alusel arvutatud CO2 emissioon juba registreerimistunnistusel olemas.