15-09-2024, 20:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-09-2024, 20:23 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Nädalavahetusel on täide pandud erinevaid tegevusi järgmise, juba mõne nädala pärast teele pandavate masinate kallal.
Ford ranger nr. 4 kaotas kapotilt kärbsetapja ning kaotas mõnikümmend kilo kehakaalus peale raami puhastust. Kontrollisin õli tagasillas, leotasin ja töötlesin pneumomeisliga varuratta tõstukit. Keerasin puruks kaks varuratta tõstuki võtit ja peale korraliku võtme kokkukeevitamist keerasin puruks varuratta tõstuki...
Peale räpasemate tööde tegemist pesin käed, lakkisin küüned ja õmblesin kokku juhi istme.
Siis vahelduseks tahtsin kontrollida, mis toimub rataste taga asuvates pidurites... No ... piiks!!!
Rattamutrid on sellised, et nr. 19 hästi otsa ei mahu. Suure haamriga ehk takka andes. Nr. 21 jälle käib ringi.
Üle kahe aasta oleme remontinud igast ..... Ja nüüd ei saa rattaid alt .. Uskumatu eks?!.
Suure surmaga sain kahest esimesest eile vaid ühe ratta alt. Muide, isegi originaal- rattavõti ei sobinud. Täna käisin depos ja tõin paar 20mm padrunit ja saigi mutrid küljest. Ksf. Linnukese vihje peale avasin käial nimega P***e selle Pandora laeka, sest seal laekas pidi olema normaalselt keeratav mutter. Sealt tuli välja nr. 18, mis on tõenäoliselt Ukrainas sama levinud nagu nr. 20, kui sa just Prantsuse autot ei remondi.
Kuna sellist ebastandardset mõõtu me sõtta ei saada, siis tuleb minna poodi ja hankida jooks mutreid, mis alluvad tavapärastele mõõtudele. Keere õnneks meeter, 12x1,5:
Ühe ratta küljest võetud mutrid peale lahtikeeramisega seotud manipulatsioone:
.
Jätkub....
Ford ranger nr. 4 kaotas kapotilt kärbsetapja ning kaotas mõnikümmend kilo kehakaalus peale raami puhastust. Kontrollisin õli tagasillas, leotasin ja töötlesin pneumomeisliga varuratta tõstukit. Keerasin puruks kaks varuratta tõstuki võtit ja peale korraliku võtme kokkukeevitamist keerasin puruks varuratta tõstuki...
Peale räpasemate tööde tegemist pesin käed, lakkisin küüned ja õmblesin kokku juhi istme.
Siis vahelduseks tahtsin kontrollida, mis toimub rataste taga asuvates pidurites... No ... piiks!!!
Rattamutrid on sellised, et nr. 19 hästi otsa ei mahu. Suure haamriga ehk takka andes. Nr. 21 jälle käib ringi.
Üle kahe aasta oleme remontinud igast ..... Ja nüüd ei saa rattaid alt .. Uskumatu eks?!.
Suure surmaga sain kahest esimesest eile vaid ühe ratta alt. Muide, isegi originaal- rattavõti ei sobinud. Täna käisin depos ja tõin paar 20mm padrunit ja saigi mutrid küljest. Ksf. Linnukese vihje peale avasin käial nimega P***e selle Pandora laeka, sest seal laekas pidi olema normaalselt keeratav mutter. Sealt tuli välja nr. 18, mis on tõenäoliselt Ukrainas sama levinud nagu nr. 20, kui sa just Prantsuse autot ei remondi.
Kuna sellist ebastandardset mõõtu me sõtta ei saada, siis tuleb minna poodi ja hankida jooks mutreid, mis alluvad tavapärastele mõõtudele. Keere õnneks meeter, 12x1,5:
Ühe ratta küljest võetud mutrid peale lahtikeeramisega seotud manipulatsioone:
.
Jätkub....
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.