20-09-2024, 10:58 AM
Sooritatud hindele 5+, hr. Wagoneer!
Põhja-Tallinna koopas käis eile töö mitmes vahetuses.
Ksf. Linnuke päevases vahetuses lasi masinaid läbi nagu konveieril: vahetas Jumperil ära õli, õlifiltri, õhufiltri. El'Kahesajal paigaldas viimased tagumiste vedrupakkide viimased puksid ja kammitsad, vahetas ära abiseadmete rihmad ja veel üht-teist.
Siis tõime koos ksf. Linnukesega ära Rangeri automaatkasti õli-filtri vahetusest, mille käigus korjasin üles ka remonditud varuratta (Tänud-> Biker24.ee).
Peale seda jätkas ksf. Linnuke juba Rangeri mootoriõli, õlifiltri, kütusefiltri ja abiseadmete rihma vahetusega ja keeras alla minu remonditud varuratta tõstuki.
Kindlasti unustasin siin midagi, kuna ksf. Linnukese töötempos on raske püsida.
Õhtuses vahetuses keevitasin tagasi kokku Rangeri varuratta võtme, keerasin varuratta alla, vahetasin salongi filtri, tegin roolivõimu õli vahetuse (oli šokolaadipruun löga), vahetasin esisilla õli ja puhastasin karpe. Samal ajal voolis ksf. Rene01 välja plaastreid Rangeri karbi aukudele ksf. G käest saadud küttetorude isolatsiooni ümber käivast tsinkplekist.
Lisaks tegi siin foorumis kontot mitteomav L. El'Kahesajale salongipesu nii kuivalt, kui märjalt ning hr. A pani Rangeri tagaluugi luku normaalselt käima.
Töö otsa ei saa.
Põhja-Tallinna koopas käis eile töö mitmes vahetuses.
Ksf. Linnuke päevases vahetuses lasi masinaid läbi nagu konveieril: vahetas Jumperil ära õli, õlifiltri, õhufiltri. El'Kahesajal paigaldas viimased tagumiste vedrupakkide viimased puksid ja kammitsad, vahetas ära abiseadmete rihmad ja veel üht-teist.
Siis tõime koos ksf. Linnukesega ära Rangeri automaatkasti õli-filtri vahetusest, mille käigus korjasin üles ka remonditud varuratta (Tänud-> Biker24.ee).
Peale seda jätkas ksf. Linnuke juba Rangeri mootoriõli, õlifiltri, kütusefiltri ja abiseadmete rihma vahetusega ja keeras alla minu remonditud varuratta tõstuki.
Kindlasti unustasin siin midagi, kuna ksf. Linnukese töötempos on raske püsida.
Õhtuses vahetuses keevitasin tagasi kokku Rangeri varuratta võtme, keerasin varuratta alla, vahetasin salongi filtri, tegin roolivõimu õli vahetuse (oli šokolaadipruun löga), vahetasin esisilla õli ja puhastasin karpe. Samal ajal voolis ksf. Rene01 välja plaastreid Rangeri karbi aukudele ksf. G käest saadud küttetorude isolatsiooni ümber käivast tsinkplekist.
Lisaks tegi siin foorumis kontot mitteomav L. El'Kahesajale salongipesu nii kuivalt, kui märjalt ning hr. A pani Rangeri tagaluugi luku normaalselt käima.
Töö otsa ei saa.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.