28-09-2024, 14:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-09-2024, 14:48 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Kunagi sai soetatud üks Frontera A millel käigukast puru oli. Mootor oli ka vahetatud vabalt hingeldava Isuzu 2.2 c223 vastu. Mingi hetk siis sai soetatud doonor käigukast ja ehitatud kahest üks. Nüüd kuna doktor keelas keevitamise natukeseks ajaks ära,sai see laip sisse lohistatud ja käigukast külge poogitud. Kütusefiltrit vahetades selgus,et eelnev omanik on kütusena kasutanud vana mootoriõli(kusjuures täitsa töötas ning isegi sõitsin sellega). Ehk kiskusin ka paagi maha ja puhastasin ära. Esikardaan sai ka lahti kuumutatud ja uuesti liikuma pandud. Auto koos ja natuke proovisõitmist aga paljastas kurva tõsiasja,et tehasest sinna mootorisse paigaldatud 39kw on ikka tapvalt vähe. Ja lisaks kui saavutada lõpuks kiirus 90km/h tahab pea plahvatada. Seega sai otsustatud,et sinna liikurisse edaspidine rahapaigutus on suht kaheldava väärtusega. Seega kui keegi sooviks endale aiatraktorit või maale metsas liikumiseks liikurit,siis oleks see pakkuda. Auto eest maksin 400.- ja doonor kast ja muud jupid 180.- Ehk siis 580.- kohalikku raha kokku. Oma paar ööd garaazis jätaks arvestuset välja. Autol dokumendid puuduvad(arvelt kustutatud). Samas on üleliigsed ühed Frontera B paberid.
Autost: + Karbid on asendatud nelikanttoruga ja tugevad. Raam on väga eeskujulik.Põhi täiesti talutav. Taga mingi aeg vahtatud lehtvedrud ja amordid, Piduritoru vasest ja kütuseliinid kummivoolikud. Uus kütuse ja õhufilter. Ja uus kütuse jalg koos käsipumbaga. 4wd ja aeglusti kõik töötavad. Rummulukud manuaalsed ja töötavad. Mõnede kilomeetrite pikkuse prooviringi järgi ütleks,et esisilla pudinad ka suht korralikud kõik.
Autost: - pidurid vajavad õhutamist(hetkel peab pumpama,et pidurdaks), Tagumine parem uks ei avane. Juhiukse sisemine link ei ava ust. Sisse paigaldatud fikseeritud asendis istmed(kaasa saaks anda teised Frontera istmed). Esimene parem ja tagumine vasak aken ei avane nupust. Kütus vajub kusagilt maha. Kahtlustan,et KSP pealmise kaane vahelt kuna sealt natuke lekib. Kütusenäidik ei tööta.
PS! Loomulikult lähevad saadud vahendid uuesti ja loodetavasti parema liikuri soetamiseks UA-sse saatmiseks. Pakkumist võib jagada ka oma maal elavatele või metsas müttavatele tuttavatele
Autost: + Karbid on asendatud nelikanttoruga ja tugevad. Raam on väga eeskujulik.Põhi täiesti talutav. Taga mingi aeg vahtatud lehtvedrud ja amordid, Piduritoru vasest ja kütuseliinid kummivoolikud. Uus kütuse ja õhufilter. Ja uus kütuse jalg koos käsipumbaga. 4wd ja aeglusti kõik töötavad. Rummulukud manuaalsed ja töötavad. Mõnede kilomeetrite pikkuse prooviringi järgi ütleks,et esisilla pudinad ka suht korralikud kõik.
Autost: - pidurid vajavad õhutamist(hetkel peab pumpama,et pidurdaks), Tagumine parem uks ei avane. Juhiukse sisemine link ei ava ust. Sisse paigaldatud fikseeritud asendis istmed(kaasa saaks anda teised Frontera istmed). Esimene parem ja tagumine vasak aken ei avane nupust. Kütus vajub kusagilt maha. Kahtlustan,et KSP pealmise kaane vahelt kuna sealt natuke lekib. Kütusenäidik ei tööta.
PS! Loomulikult lähevad saadud vahendid uuesti ja loodetavasti parema liikuri soetamiseks UA-sse saatmiseks. Pakkumist võib jagada ka oma maal elavatele või metsas müttavatele tuttavatele

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)