20-10-2024, 21:55 PM
DasLehmakest siis sai tegema hakatud. Nagu ikka,siis lootus on lollide lohutus. Kiire paar lappi mõte jäi märjaks unistuseks ning nädalavahetus möödus garaazis auto all lõigates ja keevitades. Mõned lapid veel tagasilla parempoolsele kinnitustele ja ei pea põdema enam. Ehk siis tagatiiva ääred ja karpide otsad. Tagasilla ülemite õõtsade kinnitused ja tagasilla diagonaal? varda kerepoolne kinnius, Kundepoolne esiuks ka auklikuks roostetanud. Õnneks doonorilt korralik olemas. Kuna kütusenäidik ei toiminud, pidin paagi alt ära võtma. See oli aga sinna püsivalt kinni keevitatud kuna kinnitused olid mädad olnud. Doonorilt sai teine paak ja näidik. Lisaks sai ära vahetatud doonorilt ka tankimise torustik.
Tagastange tala oli ka oksiidiks muutunud. Ehk sinna peab ka mingi uue tala leiutama,et plastik peal püsiks. Esialgse prognoosi järgi on keevitamist vast sellised 2 pikemat päeva veel ja siis peenemat näputööd veel lisaks pidurite näol. Siis ülevaatus ja värv. Hoolduse tegin juba kunagi varem ära.
Täna tellisin ära ka suure hunniku varuosasid nii DasLehmakesele (tagaamordid/piduriklotsid) ja Tartu1 ja 2 sorondile filtrid ja piduripudinad. Lisaks ka Tartu1-le tagaamordid.
Tagastange tala oli ka oksiidiks muutunud. Ehk sinna peab ka mingi uue tala leiutama,et plastik peal püsiks. Esialgse prognoosi järgi on keevitamist vast sellised 2 pikemat päeva veel ja siis peenemat näputööd veel lisaks pidurite näol. Siis ülevaatus ja värv. Hoolduse tegin juba kunagi varem ära.
Täna tellisin ära ka suure hunniku varuosasid nii DasLehmakesele (tagaamordid/piduriklotsid) ja Tartu1 ja 2 sorondile filtrid ja piduripudinad. Lisaks ka Tartu1-le tagaamordid.
UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071