25-11-2024, 22:55 PM
Kabeda pikapi korjandus leidis lõpu plaanitust varem.
Läksime lõunaosariikides vaatama Mazda BT-50 nimelist sõiduriista, mida omanik on 12 aastat laitmatus konditsioonis hoidnud. Sellise maasika äraostmiseks läksime all-in ja panime pea kõik kontol leiduvad vahendid huugama ja ladusime lauale 7000€, millest käibemaksu jagu saame tagasi kui masin lõpuks Ukrainasse sõidab.
Võrus teostatud tehniline kontroll ei leidnud praktiliselt midagi. Ainult seda saime teada, et arlekiin-tüüpi kolksvaagenid on Liivimaal moodi tulnud. Lisaks isand Luige omale leidsime teise.
Lisaks autole endale saime jooksu viisakaid mudarehve velgedel ja poole veokasti jagu uusi ja pruugitud varuosi alates esidifrist ja kliimapumbast kuni sillapukside ja aknatõstukiteni.
Need varuosad ei ole kaasas selleks, et need vajavad vahetust vaid need on vahetatud enne nende ressursi lõppemist ja hoitud alles ootamatuteks vajadusteks.
Läksime lõunaosariikides vaatama Mazda BT-50 nimelist sõiduriista, mida omanik on 12 aastat laitmatus konditsioonis hoidnud. Sellise maasika äraostmiseks läksime all-in ja panime pea kõik kontol leiduvad vahendid huugama ja ladusime lauale 7000€, millest käibemaksu jagu saame tagasi kui masin lõpuks Ukrainasse sõidab.
Võrus teostatud tehniline kontroll ei leidnud praktiliselt midagi. Ainult seda saime teada, et arlekiin-tüüpi kolksvaagenid on Liivimaal moodi tulnud. Lisaks isand Luige omale leidsime teise.
Lisaks autole endale saime jooksu viisakaid mudarehve velgedel ja poole veokasti jagu uusi ja pruugitud varuosi alates esidifrist ja kliimapumbast kuni sillapukside ja aknatõstukiteni.
Need varuosad ei ole kaasas selleks, et need vajavad vahetust vaid need on vahetatud enne nende ressursi lõppemist ja hoitud alles ootamatuteks vajadusteks.