26-11-2024, 23:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2024, 23:57 PM ja muutjaks oli nastik.)
Vahepeal sain kätte kalmistu kastikale peotäie pihustiseibe ja uued kausshülsid. Nendega keerasin pihustid peale tagasi. Seibe käib pihusti alla 3tk ja tagasivoolule 1 nii et kokku igale pihustile 4 seibi.
Rene 01 tegi valmis ka teise tagumise poritiiva, ma remontisin ära kõrvalistuja ukse käepidemesüsteemi nii, et uks käib nüüd lahti. Edasi peaks porikad külge panema ja proovisõidule minema.
Vahepeal sai aga garaaži aetud Vormsi Sorento, mis on meile pakkunud enneolematus koguses remondirõõmu. Tema roolivõimuga on selline probleem, et see ei tööta. Vahetatud on roolilatt, roolivõimu pump, roolilati pistik, torustik läbi pestud, pistikust mõõdetud, et mingi vool sinna peale tuleb. Lisaks tegin oma seadmega diagnostikat aga täna sain vist lõpuks aru, et mu diagnostikaseade ei oska roolivõimu vigu diagnoosida. Igal juhul on tegemist müstifikatsiooniga, mis tahab veel lahendamist. Küll aga selgus sisse ajades, et mootor teeb võrdlemisi koledat häält. Seda käis stetoskoobiga kuulamas laevamehhaanik ja ütles, et kolin tuleb keti kambrist. No mis seal siis ikka. Rene01 võttis pühapeval auto eest lagedaks, peale seda eemaldasin ma mootori küljest keti nägemist takistavad elemendid ja kolmandas vahetuses õnnestus Isandpaugul ja hr A-l välja selgitada, et ketipinguti ei tee oma tööd korralikult.
Täna sain kätte uue ketikomplekti koos pingutiga ja panin selle peale ning mootori kinni tagasi. Töö käigus sain veel teada, millist häält teeb mootor kui kett 1 hamba jagu valesti on .
Igatahes on taastatud nüüd seis, kus Rene01 pühapäeval pooleli jäi ainult mootor käib nagu Antsu viiul.
Rene 01 tegi valmis ka teise tagumise poritiiva, ma remontisin ära kõrvalistuja ukse käepidemesüsteemi nii, et uks käib nüüd lahti. Edasi peaks porikad külge panema ja proovisõidule minema.
Vahepeal sai aga garaaži aetud Vormsi Sorento, mis on meile pakkunud enneolematus koguses remondirõõmu. Tema roolivõimuga on selline probleem, et see ei tööta. Vahetatud on roolilatt, roolivõimu pump, roolilati pistik, torustik läbi pestud, pistikust mõõdetud, et mingi vool sinna peale tuleb. Lisaks tegin oma seadmega diagnostikat aga täna sain vist lõpuks aru, et mu diagnostikaseade ei oska roolivõimu vigu diagnoosida. Igal juhul on tegemist müstifikatsiooniga, mis tahab veel lahendamist. Küll aga selgus sisse ajades, et mootor teeb võrdlemisi koledat häält. Seda käis stetoskoobiga kuulamas laevamehhaanik ja ütles, et kolin tuleb keti kambrist. No mis seal siis ikka. Rene01 võttis pühapeval auto eest lagedaks, peale seda eemaldasin ma mootori küljest keti nägemist takistavad elemendid ja kolmandas vahetuses õnnestus Isandpaugul ja hr A-l välja selgitada, et ketipinguti ei tee oma tööd korralikult.
Täna sain kätte uue ketikomplekti koos pingutiga ja panin selle peale ning mootori kinni tagasi. Töö käigus sain veel teada, millist häält teeb mootor kui kett 1 hamba jagu valesti on .
Igatahes on taastatud nüüd seis, kus Rene01 pühapäeval pooleli jäi ainult mootor käib nagu Antsu viiul.